شناسه خبر: 10485 منتشر شده در مورخ: 1395/9/7 ساعت: 12:36 گروه: اقتصادی  
ارائه لایحه دو فوریتی برداشت از صندوق توسعه ملی برای کمک به اشتغالزایی روستاییان
معاون توسعه مناطق محروم نهاد رییس جمهوری خبر داد

ارائه لایحه دو فوریتی برداشت از صندوق توسعه ملی برای کمک به اشتغالزایی روستاییان

معاون توسعه روستایی ومناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از ارائه لایحه‌ای به مجلس برای برداشت 1.5 میلیارد دلار ازصندوق توسعه ملی برای کمک به طرح‌های اشتغالزایی روستاییان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا،سیدابوالفضل رضوی از ارائه لایحه دوفوریتی به مجلس برای کمک به اشتغال روستاییان خبر داد و گفت: درپی درخواست فرمانده قرارگاه اقتصادمقاومتی به رهبرمعظم انقلاب برای برداشت 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به منظور ایجاد اشتغال در مناطق محروم، ایشان تصویب مجلس را خواستارشدند.

وی افزود: باتوجه به خواست نمایندگان مجلس برای جلوگیری از خالی شدن روستاهای کشور، امیدواریم این لایحه به‌زودی به تصویب برسد.

معاون توسعه روستایی رییس جمهور هم چنین به توافق با بانک‌ها برای وام اشتغالزایی روستاییان اشاره و اظهار کرد: برای هر استان 20میلیاردتومان در نظرگرفته شده که نرخ این وام 8 درصد است و برای هر طرح تا دومیلیاردتومان وام اعطا می‌شود.

به گفته رضوی، بنابه توافقی که با پست بانک صورت گرفته، تا پایان نیمه اول آذرماه مبلغ 300میلیاردتومان به طرح‌های اشتغال‌زایی روستاییان وام اعطامی شود که نرخ سود آن برای طرح های کشاورزی 5تا7 درصد و برای سایر طرح ها 7تا9 درصد است.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *