شناسه خبر: 10439 منتشر شده در مورخ: 1395/9/1 ساعت: 10:05 گروه: اجتماعی  
۳۶۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی رفسنجان هستند
رئیس بهزیستی رفسنجان:

۳۶۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی رفسنجان هستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: بیش از سه هزار و ۶۰۰ معلول در رفسنجان شناسایی شده و تحت پوشش اداره بهزیستی رفسنجان قرار دارند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمود حیدری در جلسه مناسب‌سازی شهر برای معلولان اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۶۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی رفسنجان هستند که از این تعداد حدود هزار و ۵۰۰ نفر معلول جسمی و حرکتی هستند.وی با تأکید بر اینکه مناسب سازی فضا و محیط برای معلولین باید جدی گرفته شود، افزود: باید محیط به گونه ای برای این افراد مناسب سازی شود تا از حق شهروندی خود با دیگران به‌ طور مساوی برخوردار باشند.وی بیان داشت: تمام معلولان جامعه نیاز دارند تا از مناسب‌سازی معابر، بیمارستان‌ها، ادارات و بانک‌ها و اماکن عمومی بهره‌مند شوند.رئیس اداره بهزیستی رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تسهیلات اشتغالزایی برای معلولین در راه اندازی و تقویت مشاغلی مانند خیاطی، چرم سازی، صنایع دستی، احداث مهدکودک، بخش کشاورزی و دامداری به کار گرفته شده است.حیدری تصریح کرد: ۷۶ نفر از معلولین شهرستان رفسنجان در سال جاری به منظور دریافت تسهیلات با تشکیل پرونده به بانک های عامل معرفی شدند که بیش از ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۴ درصد در اختیار این افراد قرار گرفت. رئیس اداره بهزیستی رفسنجان تصریح کرد: معلولانی که زیر پوشش این نهاد هستند خدمات این اداره از جمله خدمات آب، برق و گاز، وام‌های اشتغال، مسکن، مستمری و ویلچر، عصا و ... به آنها پرداخت می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *