شناسه خبر: 10410 منتشر شده در مورخ: 1395/8/25 ساعت: 12:10 گروه: اجتماعی  
کودکان استان بوشهر با مهارت های زندگی آشنا می شوند

کودکان استان بوشهر با مهارت های زندگی آشنا می شوند

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: کودکان و نوجوانان با شرکت در برنامه‌های مختلف با مهارتهای زندگی، اخلاق شهروندی آشنا می‌شوند.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم،  زهره عالی‌نسب در مراسم افتتاح مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با تاکید بر آموزش‌های این کانون برای همه کودکان و نوجوانان اظهار داشت: ایجاد عدالت آموزشی و پرورشی برای تمام کودکان از جمله برنامه‌های این کانون است که تلاش می‌شود با راه‌اندازی مرکز فراگیر زمینه آموزشی و فرهنگی برای کودکان معلول فراهم شود.

وی با اشاره به اجرای 40 فعالیت ویژه  کودکان و نوجوانان معلول گفت: تلاش می‌شود همه کودکان استان بوشهر زیر پوشش 40 فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گیرند و به این وسیله زمینه رشد، پرورش و خلاقیت آنان فراهم شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تصریح کرد: در مرکز فراگیر بوشهر کتابهای مخصوص نابینایان به خط بریل، دستگاهها و امکانات سمعی و بصری برای ناشنوایان و سایر امکانات لازم برای دیگر معلولان فراهم شده است.

عالی‌نسب با بیان اینکه فعالیت این کانون در همه نقاط استان بوشهر گسترده شده افزود: باتوجه به فعالیت 19 مرکز ثابت در سراسر استان بوشهر، توسعه این مراکز در نقاط مختلف استان برای بهره مند شدن کودکان از فعالیتهای کانون امری ضروری است.

وی با بیان اینکه کودکان استان بوشهر با مهارت‌های زندگی آشنا می‌شوند خاطر نشان کرد: آموزش مهارتهای زندگی در کانون همراه با هنر و سرگرمی زمیه مصون نگه داشتن کودکان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بیان کرد:  از 20هزار کودک زیرپوشش برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر 10 هزار نفر عضو فعال هستند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *