شناسه خبر: 10372 منتشر شده در مورخ: 1395/8/17 ساعت: 12:07 گروه: فرهنگی  
اعضای شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شدند

اعضای شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شدند

مجمع عمومی خانه موسیقی برای انتخاب اعضای شورای عالی خانه موسیقی برگزار شد و محمدرضا شجریان و 6 موسیقی دان دیگر برای عضویت در این شورا برگزیده شدند.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، مجمع عمومی عادی خانه موسیقی به طور فوق العاده بعد از ظهر دیروز (16 آبان ماه) برای انتخاب اعضای شورای عالی خانه موسیقی برگزار شد.

در آغاز این جلسه حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه ی موسیقی) از نقش و عملکرد این شورا به مجمع عمومی گزارش داد و با توجه به انتخابات اعضای این شورا، درباره ی اهمیت شورای عالی خانه ی موسیقی و همچنین وظایف اساسنامه یی آن توضیح داد.
پس از این سخنان و معرفی نامزدهای عضویت در شورای عالی، رای گیری آغاز شد و سپس به ترتیب آرا محمدرضا شجریان، فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان، حسن ریاحی و داوود گنجه یی، اعضای شورای عالی این نهاد انتخاب شدند.
بر اساس اساسنامه، شورای عالی خانه ی موسیقی بالاترین مرجع تخصصی و فنّی خانه ی موسیقی، متشکل از هفت نفر از موسیقی دانان برجستـه، متعهد، خوش نام و فعــال در عرصـــه ی موسیقی و در زمینه های مختلف موسیقی است که دست کم باید سی سال سابقه ی فعالیت هنری در کشور داشته باشند و عضو خانه ی موسیقی باشند.
این افراد به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی برای یک دوره عضو شورای عالی خانه ی موسیقی می شوند.
فراهنگ**3067**1027**دریافت کننده: امیرحسین دولتشاهی**انتشار دهنده:جواددهقانی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *