شناسه خبر: 10318 منتشر شده در مورخ: 1395/8/10 ساعت: 09:45 گروه: اجتماعی  
آغاز ارسال آثار نمایشگاه عکس توانمندی سازمان ملل ویژه افراد دارای معلولیت

آغاز ارسال آثار نمایشگاه عکس توانمندی سازمان ملل ویژه افراد دارای معلولیت

سازمان ملل متحد به مناسبت فرا رسیدن سوم دسامبر روز جهانی افراد دارای معلولیت نمایشگاه عکسی با عنوان " شما و کنوانسیون حقوق معلولان" برگزار می­کند.

به گزارش ایران سپیدمطابق با سال­های گذشته سازمان ملل به منظور بالا بردن آگاهی جامعه در شناخت مشکلات، حقوق فردی و اجتماعی توان­یابان و مبارزه با کلیشه­ های متداول درباره افراد دارای معلولیت نمایشگاه عکس" شما و کنوانسیون حقوق معلولان" را همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار می­شود و علاقه مندان می توانند حداکثر تا 7 آبان با مراجعه به سایت مجتمع رعد و مطالعه دستورالعمل شرکت در این رویداد فرهنگی، آثار خود را ارسال نمایند.

 برپایه این گزارش تمام عکاسان حرفه­ای و آماتور می­توانند در این رویداد شرکت کنند و انتخاب نهایی عکس­ها در نیویورک مقر اصلی سازمان ملل متحد و توسط اعضا ارشد اداره اطلاعات همگانی و دپارتمان امور اقتصادی و اجتماعی صورت می­پذیرد.

 نمایشگاه عکس امسال با توجه به دهمین سالگرد تصویب کنوانسیون به طور خاص به موضوع تاثیرات مثبت این کنوانسیون بر زندگی مردم در سراسر جهان می­پردازد.

 علاقه ­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان نمایشگاه عکاسی 2016 سازمان ملل می­بایست به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی: www.raad-charity.org مراجعه و حداکثر تا 7  آبان ماه نسبت به شرکت در این نمایشگاه اقدام نموده و فرم ثبت نام و عکس­های منتخب خود را به ایمیل: festival@raad-charity.org ارسال نمایند.

 تصاویر منتخب در روز بین المللی افراد معلول (3 دسامبر سال 2016) به طور همزمان درصفحه نمایشگاه سازمان ملل و وب سایت این سازمان به نمایش گذاشته می­شود. همچنین تمام تصاویر ثبت شده در بانک تصاویر برای امور امدادرسانی و انتشاراتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 شایان ذکر است در سال گذشته 2 عکس با موضوع معلولیت که توسط عکاسان ایرانی داوود عامری از خیریه رعد و امین برنجکار (آزاد) انتخاب و در نمایشگاه عکس سازمان ملل به­ عنوان 10 تصویر برتر جهان به نمایش گذاشته شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *