شناسه خبر: 10227 منتشر شده در مورخ: 1395/7/27 ساعت: 11:13 گروه: اجتماعی  
کتابخانه گویا ویژه روشن‌دلان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود
استاندار بوشهر:

کتابخانه گویا ویژه روشن‌دلان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با همکاری بهزیستی استان بوشهر، تا پایان سال جاری کتابخانه گویا ویژه روشن‌دلان استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر مصطفی سالاری  در نشست با جمعی از روشن‌دلان انجمن نابینایان استان بوشهر اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به روشن‌دلال و جامعه معلولان استفاده شود.وی با اشاره به توانمندی بالای معلولان، خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های مهم روشن‌دلان و معلولان، ایجاد اشتغال است که همه دستگاه‌ها باید در این راه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.استاندار بوشهر با حمایت از مشاغل گروهی معلولین کارآفرین خاطرنشان کرد: اگر دستگاه اجرایی برای معلولین و روشندلان کارآفرین مانع‌تراشی کنند برخورد جدی را با آن دستگاه خواهیم داشت.وی با اشاره به اینکه توانمندی و استعداد معلولان و روشن‌دلان بر هیچ کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: این افراد دارای استعدادهای بی‌شمار و تلاش و پیگیری بالایی هستند و در عرصه‌های مختلف این توانمندی را نشان داده‌اند.

سالاری با اشاره به حمایت ویژه از افرادی که کارآفرین هستند، ادامه داد: از افرادی که با کارآفرینی زمینه اشتغال معلولان و روشندلان را فراهم کنند حمایت می‌کنیم.

وی همچنین خواستار افزایش کیفیت کارها و تولیدات روشن‌دلان شد و افزود: ساخت معابر و ساختماهای عمومی متناسب با نیاز معلولین یکی از موارد مهمی است که باید در همه نقاط مد نظر قرار گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *