شناسه خبر: 10041 منتشر شده در مورخ: 1395/6/27 ساعت: 09:38 گروه: اجتماعی  
افزایش ضریب سختی کار برای 3 گروه از معلمان
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد

افزایش ضریب سختی کار برای 3 گروه از معلمان

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک، ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

به گزارش ایران سپید مجید قدمی درباره استمرار خدمت معلمان مدارس استثنایی اظهار کرد: معلمان مدارس ما به لحاظ آنکه با آموزش دانش آموزان استثنایی آشنا هستند  تدریس به دانش آموزان عادی برایشان آسانتر است. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و طبق قوانین و مقررات می‌توانند در مدارس عادی ادامه خدمت بدهند.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال و سال آینده 800نفر از همکاران ما بازنشسته شوند. در صدد هستیم برای حفظ شرایط فعلی مجوز استخدام 1000 نفر را دریافت کنیم و مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه 130 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از ابتدای مهر به مدارس استثنایی می‌آیند، درباره راه‌اندازی نظام جامع رفاه معلمان گفت: هرگونه تغییر در نظام پرداخت حقوق نیروها باید در شورای حقوق و دستمزد به تصویب برسد.

قدمی ادامه داد: در تلاش هستیم برای نگه‌داشت نیروها در مدارس استثنایی جذابیت‌های کاری را ارتقاء دهیم و بخصوص برای سه گروه معلمان اول دبستان، معلمان کلاس‌های چندپایه چندمعلولیتی و معلمان دانش آموزان اوتیستیک ضریب سختی کار را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هرسال خدمت در مدارس استثنایی با ضریب 1.2 محاسبه می‌شود، گفت: کار در مدارس استثنایی بویژه در برخی گروه‌ها چون اوتیسم بسیار مشکل و تأمین معلم برای دانش آموزان اوتیسم سخت است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *