شناسه خبر: 10 منتشر شده در مورخ: 1392/7/21 ساعت: 00:37 گروه: اجتماعی  
اطلاعیه مهم به مناسبت روز جهانی عصای سفید

اطلاعیه مهم به مناسبت روز جهانی عصای سفید

تولیت محترم امام زاده سید اسماعیل (ع) تهران به مناسبت روز جهانی عصای سفید در روز سه شنبه مورخ 23 مهرماه برنامه ای در صحن مقدس این امام زاده برگزار می نماید.

تولیت محترم امام زاده سید اسماعیل (ع) تهران به مناسبت روز جهانی عصای سفید در روز سه شنبه مورخ 23 مهرماه برنامه ای در صحن مقدس این امامزاده برگزار مینماید. شروع برنامه ساعت 30/14 و پایان 30/19. قرائت قرآن و دعای عرفه. سخنرانی. افطاری و شام. تعداد مدعو پیشبینی شده 2 هزار نفر است. جوایز: اهدای کارت هدیه به سرپرستان خانوار نابینا/ قرعه کشی و اهدای بلیط رفت و برگشت با قطار به مشهد مقدس، اسکان در زائر سرا به همراه غذا به مدت 4 روز و 3 شب به همراه خانواده (تا سقف 4 نفر) به 10 نفر از برندگان. برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس با قطار به همراه خانواده (تا سقف 4 نفر) با اسکان و غذا به برندگان. این مراسم با حضور مسوولان، هنرمندان و ... برگزار میشود. برگشت میهمانان با وسایل نقلیه عمومی به نزدیکترین میدان و مترو. در صورتیکه عزیزان نابینا تمایل به حضور و شرکت در این مراسم را دارند نام و نام خانوادگی، شماره کد ملی فرد نابینا، تعداد همراهان را در اسرع وقت به سامانه پیامکی 30009900000003 ارسال نمایند تا با ارائه اسامی ثبت نام شدگان به تولیت امامزاده عزیزان نابینا و همراهانشان در لیست مدعوین قرار گیرند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *