شناسه خبر: 18257 منتشر شده در مورخ: 1398/5/22 ساعت: 10:47 گروه: اجتماعی  
فرماندار آستارا مناسب سازی معابر برای تردد معلولان را خواستار شد

فرماندار آستارا مناسب سازی معابر برای تردد معلولان را خواستار شد

فرماندار آستارا مناسب سازی اماکن و معابر عمومی را برای تردد آسان جانبازان و معلولان خواستار شد و دستگاه های متولی امر را به برنامه ریزی و اقدام در این خصوص فراخواند.

به گزارش ایران سپید حسن رستم زاد در جلسه شورای معتمدین ایثارگر در فرمانداری آستارا افزود: امکانات بنیاد شهید برای رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگر محدود است و دستگاه های اجرایی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: جمع آوری آثار و اسناد شهیدان، جانبازان و آزادگان شهرستان با جدیت پیگیری شود تا رشادت ها و ایثارگری آنها به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق اشتغال استفاده کنند و در طرح های اشتغالزا، سهمیه ایثارگران لحاظ شود.

فرماندار آستارا گفت: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند و از فرزندان خود برای تثبیت انقلاب گذشتند. 

وی افزود: خانواده های شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و پاسداری از آرمان های امام راحل مهمترین نقش را ایفا می کنند و پاسداشت خون شهدا و همراهی با خانواده های آنها وظیفه ماست. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۶ شهید، ۷۱ آزاده و ۶۱۵ جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *