تعداد نتایج یافت شده : 500 (صفحه 1 از 50)
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا شیوع آنفلوآنزا نیز در بین افراد جامعه کاهش یافته است.
محدودیت‌های کرونایی شیوع آنفلوآنزا را نیز کاهش داد
مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس:
مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس، از تزریق دوز سوم واکسن کرونا به معلولان و سالمندان در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان با همکاری ستاد کرونا خبر داد.
معلولان و سالمندان فارس دوز سوم واکسن کرونا دریافت می‌کنند
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری علیه ویروس کرونا تاکنون، ۵۲ هزار و ۸۸۵ دُز واکسن در این شهرستان به گروه‌های هدف تزریق شده است.
۵۲هزار و ۸۸۵ دُز واکسن کرونا در پاکدشت تزریق شده است
ایرادات وزارت بهداشت به یک طرح جمعیتی مجلس؛
رئیس اداره ژنتیک وزارت بهداشت ضمن تشریح روند تصویب طرح جوانی جمعیت، در عین حال ایراداتی به بندهایی از آن وارد دانست و گفت: ما قطعا از توسعه جمعیت حمایت می‌کنیم زیرا این موضوع یک ضرورت علمی اجتماعی است؛ اما جمعیت سالم است که جامعه را به سمت تعالی سوق می‌دهد.
طرح «جوانی جمعیت»، ناهنجاری، مرگ و معلولیت را افزایش می‌دهد
پژوهشگران عنوان کرده اند:
نتایج یک مطالعه نشان داد که خاطره‌گویی گروهی، احساس تنهایی سالمندان را کاهش می‌دهد و می‌تواند افسردگی سالمندی را کم‌تر کند. افراد با افزایش سن به تدریج برخی کارکردهای جسمی و روانی خود را از دست می‌دهند و محرومیت از فعالیت‌های اجتماعی سبب افزایش احساس تنهایی در سالمندان می‌شود.
خاطره‌گویی احساس تنهایی سالمندان را کم‌تر می‌کند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا برای افرادی که دارای علائم ابتلا به ویروس کرونا هستند و یا طی یک ماه گذشته تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است، ممنوعیت دارد.
تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا ممنوع است
در آخرین قسمت از آموزشهای مورد نیاز بیماران دیابتی، اشرف السادات حیدری، مسئول آموزش کلینیک دیابت در بیمارستان بقیه الله "عج"، درباره روش نگهداری انسولینها توضیحاتی می دهد.
آموزشهای مورد نیاز بیماران دیابتی "بخش هفتم" + فایل صوتی
با ورود نسل جدید انسولینها یعنی انسولینهای قلمی، نابینایان نیز می توانند با شنیدن صدای کلیک و تنظیم میزان انسولین مورد نیاز خود آن را جدا و به صورت مستقل تزریق کنند.
آموزشهای مورد نیاز بیماران دیابتی "روش تزریق انسولین قلمی" + فایل صوتی
در این قسمت نیز آموزشهای مربوط به بیماران دیابتی را پی می گیریم با آموزش علائم و نشانه های افت قند خون.
آموزشهای مورد نیاز بیماران دیابتی "بخش پنجم" + فایل صوتی
در دو بخش پیش به سه جزء هرم غذایی یعنی نان و غلات، میوه ها و لبنیات اشاره شد. در این بخش اشرف السادات حیدری مسئول آموزش کلینیک دیابت بیمارستان بقیه الله "عج" به دوبخش مهم دیگر در هرم غذایی می پردازد.
آموزشهای مورد نیاز بیماران دیابتی "بخش سوم" + فایل صوتی