تعداد نتایج یافت شده : 7 (صفحه 1 از 1)
نخستین صندوق زمین و ساختمان در قالب پروژه‌ای به نام آویشن از ۸ شهریور فعالیت‌اش را آغاز می‌کند، برخی کارشناسان از این صندوق‌ها به‌عنوان انقلابی در پروژه‌های راه و شهرسازی یاد می‌کنند.
عرضه اوراق نخستین صندوق زمین و ساختمان از ۸ شهریور
فعالان بازار سرمایه مطرح می کنند که الان زمان مناسبی برای آزادسازی سهام عدالت در بازار سرمایه است، زیرا از یک سو مردم و سهامداران عدالت در انتظار آزادسای این سهام و کسب پول هستند و از سوی دیگر، بازار سهام مشتاق عرضه و خرید و فروش سهام عدالت است و فعالان این بازار انتظار عرضه های جدید را دارند و ورود سهام عدالت رونقی تازه به بازار سرمایه می بخشد.
انتظار بازار سرمایه برای آزادسازی سهام عدالت
بر اساس اطلاعیه اداره عملیات بازار فرابورس ایران، از روز شنبه 30 آذرماه تغییراتی در جدول زمانی اجرای معاملات در بازار پایه عادی اعمال خواهد شد.
تغییرات زمانی اجرای معاملات در بازار پایه عادی فرابورس
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در دومین روز هفته از مرز 84 هزار واحد عبور کرد.
عبور شاخص کل بورس از مرز 84 هزار واحد
در پایان معاملات امروز بازار سهام
شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با افزایش ۳۶۲ واحدی موفق به عبور از نیمه ۸۱ هزار واحد شد؛ در پایان معاملات برخی صنایع متأثر از اخبار، با افت‌وخیزهایی مواجه شدند.
شاخص بورس از نیمه ۸۱ هزار واحد هم گذشت/ ماجرای فراز و فرودهای هلدینگ فارس
شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز با روندی افزایشی به فراتر از 80 هزار واحد رفت، این در حالی است که صف‌های خرید برای سهام برخی صنایعی که تحریم رفع شده اند، ایجاد شده است.
شاخص بورس از مرز 80 هزار واحد گذشت
با اشاره به رشد 113 درصدی بازار بورس در ماههای اخیر رخ داد
ارزش بازار بورس تهران نسبت به ابتدای سال، 113 درصد رشد را نشان می‌دهد و این بیشترین ارزش بازار سهام در تاریخ بورس ایران می‌باشد
تاکید رییس جمهور بر حمایت از بازار سرمایه