شناسه خبر: 9991 منتشر شده در مورخ: 1395/6/15 ساعت: 10:20 گروه: اقتصادی  
افتتاح سامانه بانکی ویژه نابینایان در بانک سپه

افتتاح سامانه بانکی ویژه نابینایان در بانک سپه

اولین شعبه بانک سپه مجهز به سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان، از روز یکشنبه 14 شهریور، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایران سپید عیسی کاظمنژاد عضو هیأت مدیره بانک سپه در مراسمی که به همین منظور و با حضور منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران، دکتر مهنام، مدیر دفتر امور اجتماعی کمیسیون یونسکو در ایران، غلامی معاون اداره کل توانبخشی سازمان بهزیستی کشور و مدیران شرکت پکتوس برگزار شد، در این ارتباط گفت: بانک سپه به عنوان بانکی دولتی، علاوه بر رسالت خدمات رسانی، رسالتی اجتماعی نیز برای ارائه خدمات به تمامی اقشار جامعه از جمله نابینایان بر عهده دارد. وی با اشاره به تأکیدات اخیر بانک مرکزی مبنی بر لزوم فراهم آوردن تمهیدات لازم برای خدمات بانکی به نابینایان، اظهار داشت: سامانه بانکی ویژه نابینایان در شعبه خیابان ظهیر الاسلام بانک سپه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و قصد داریم تا پایان سال، این سامانه را در چند شعبه دیگر استان تهران و برخی از مراکز استانهای بزرگ کشور نیز نصب کنیم. عضو هیأت مدیره بانک سپه در خصوص دسترس پذیری اینترنت بانک بانک سپه نیز گفت: با هماهنگیهایی که با شرکت پکتوس ترتیب داده ایم، امیدواریم اینترنت بانک بانک سپه برای نابینایان ظرف ماه های آتی، دسترس پذیر شود. منصور شادکام، قائم مقام انجمن نابینایان ایران ضمن ابراز خرسندی از خدمات جدید بانک سپه به نابینایان اظهار داشت: بانک سپه به عنوان پنجمین بانک فعال کشور، خدمات دهی به نابینایان را آغاز کرده است.

وی با یادآوری مسئولیت اجتماعی بانکها در قبال نابینایان ابراز امیدواری کرد: این سامانه در سایر استانهای کشور نیز راه اندازی شود تا ارائه این خدمات صرفاً محدود به پایتخت نباشد.

سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان، از طریق دو خروجی صوتی و بریل، امکان پر کردن مستقل فرمهای بانکی برای نابینایان را فراهم میسازد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *