شناسه خبر: 995 منتشر شده در مورخ: 1392/9/3 ساعت: 15:58 گروه: ورزشی  
تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و آموزش پرورش امضا می شود

تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و آموزش پرورش امضا می شود

دیدار دو جانبه وزیر ورزش و جوانان و وزیر آموزش و پرورش در باره همکاری های دو وزارت خانه برگزار شد و مقرر گردید که تفاهم نامه همکاری امضا شود.

به گزارش ایران سپید   وزارت ورزش و جوانان در دیدار روز یکشنبه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش راهکارهای همکاری دوجانبه دو وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موافقتنامه همکاری به امضای دو وزیر برسد.

دراین دیدار همکاری های مشترک در مورد شناسایی استعدادهای ورزشی مورد توجه قرار گرفت وبناشدراهکارهای برگزاری منظم وروش مند مسابقات ورزشی دانش آموزی طرح ریزی وعملیاتی شود.

دراین نشست محمودگودرزی بامهم دانستن این نکته که جمعیت هدف در وزارت آموزش و پرورش را جوانان تشکیل می دهند، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی این قشر در رئوس برنامه های دولت و وزارتخانه های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش قرار دارد و در تفاهم نامه ای که به امضا خواهد رسید رسیدگی به مشکلات جوانان در اولویت خواهد بود.

فانی هم دراین جلسه با اشاره به برگزاری المپیادهای درون منطقه ای از فعال شدن کانون های ورزشی مدارس خبردادوگفت: با توجه به محدود بودن منابع، این کانون هامی توانند کمک فراوانی به بحث استعدادیابی کنند.

وی ازامکان استفاده ازنوبت دوم مدارسی که امکانات دارند با منابع مالی خود اولیا خبر داد.

در این جلسه مقرر شد در تفاهم نامه ای که بین دو وزارتخانه تنظیم خواهد شد کارگروه هایی در زمینه های مسابقات ورزشی، آسیب های اجتماعی، مسائل اخلاقی و تربیتی و ... تشکیل شود.

دراین جلسه قرار شد، مهرزادحمیدی و کیومرث هاشمی به عنوان نمایندگان وزارتخانه های آموزش و پرورش و ورزش وجوانان در تشکیل و هماهنگی بین این کارگروه ها همکاری کنند و پیش بینی می شود این تفاهم نامه طی روزهای آتی به امضای دو وزیر برسد.

همچنین در این جلسه مهرزاد حمیدی رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی و معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش و نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی این وزارتخانه حضور داشتند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: خبرگزاری آنا
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *