شناسه خبر: 9920 منتشر شده در مورخ: 1395/6/2 ساعت: 10:38 گروه: اجتماعی  
راه‌اندازی سامانه «صدای فرزندان بهزیستی» همزمان با آغاز هفته دولت
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور خبر داد

راه‌اندازی سامانه «صدای فرزندان بهزیستی» همزمان با آغاز هفته دولت

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه ۶ رقمی صدای فرزندان بهزیستی همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، محمد نفریه با اشاره به آغاز هفته دولت از مجموعه برنامه‌های اجرایی بهزیستی در این هفته خبر داد و گفت: افتتاح چندین مهد کودک در سراسر کشور، یک شیرخوارخوارگاه در استان ایلام و مجموعه برنامه‌های استانی دیگر از برنامه‌های اجرایی در هفته دولت است.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: راه‌اندازی خط ۶ رقمی( 66727263 ) صدای فرزندان بهزیستی به منظور برقراری ارتباط کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور با مسئولان مربوطه این سامانه در هفته دولت افتتاح می‌شود و کارشناسان مربوطه به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشکلات کودکان در هر زمینه‌ای هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، وی در پایان یادآور شد: برای راه‌اندازی این سامانه هیچ نیروی کاری به سازمان بهزیستی کشور افزوده نشده است و همان کارشناسانی که در گذشته مشغول به کار بودند، پاسخگوی مشکلات هستند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *