شناسه خبر: 9895 منتشر شده در مورخ: 1395/5/30 ساعت: 11:32 گروه: بهداشت و سلامت  
ساخت بیمارستان فوق تخصصی در سیرجان

ساخت بیمارستان فوق تخصصی در سیرجان

وزیر بهداشت در دیدار از استان کرمان، از بیمارستان فوق تخصصی 216 تختخوابی در حال ساخت سیرجان بازدید کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از این بیمارستان، با اشاره به تکمیل ساخت بیمارستان سیرجان تا دی ماه سال جاری، اظهار کرد: در صورتی که تا اول دی ماه بیمارستان را تکمیل و به ما تحویل دهند، کار تجهیز آن تا بهمن ماه انجام می‌شود و از بهمن ماه در اختیار مردم قرار می گیرد تا خدمات با کیفیتی را دریافت کنند.

وزیر بهداشت همچنین از مشارکت شرکت گل گهر سیرجان برای ساخت بیمارستانی در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه این شرکت در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود اقدام به ساخت بیمارستان خواهد کرد که امیدواریم با توجه به امکانات و اعتباراتی که در اختیار دارند، کار ساخت بیمارستان را به سرعت آغاز کنند.

 هاشمی در خصوص دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای گسترش دانشگاهها و با پیگیریهای نماینده مردم سیرجان، ابلاغ دانشکده علوم پزشکی سیرجان اعلام شده است . حکم ریاست این دانشکده نیز توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان زده شده و  دارای ردیف مستقل اعتباری است.

وزیر بهداشت یادآور شد: رشد دانشکده مانند دوران نوزادی و طفولیت است و باید اساس و سنگ بنای آن، اصولی باشد و نیروی تخصصی، اساتید، مربیان و ساختار آن نیز باید بخوبی در نظر گرفته شده باشد .

بیمارستان در حال ساخت سیرجان در زمینی با زیربنای 17 هزار متر مربع در 4 بلوک، 5 طبقه و پیشرفت فیزیکی 91 در حال احداث است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *