شناسه خبر: 9890 منتشر شده در مورخ: 1395/5/30 ساعت: 08:15 گروه: اجتماعی  
ارائه تسهیلات به دانش‌آموزان معلول افزایش پیدا کرده است

ارائه تسهیلات به دانش‌آموزان معلول افزایش پیدا کرده است

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: ارائه خدمات و تسهیلات به دانش‌آموزان معلول و استثنایی که فرزندان شاهد و ایثارگر هستند، افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر حجت‌الاسلام سید حسن موذنی در حاشیه همایش کشوری آموزشی، زیارتی و تفریحی دانش‌آموزان طرح شاهد با نیازهای ویژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که با همه توان از دانش‌آموزان معلول و استثنایی حمایت کنیم زیرا خدمت به معلولان و کم توانان کار بسیار بزرگ و با اهمیت است.

وی ادامه داد: در اردو زیارتی، فرهنگی و آموزشی ۴۲۲ نفر از شاهدان و ایثارگران شرکت کرده‌اند که امیدواریم سرمنشا فعالیت‌های خوبی برای این عزیزان باشد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ارتقاء سطح مهارت دانش آموزان با توجه به نیازهای ویژه این افراد جز برنامه‌ها و سیاست‌ها است، بیان کرد: در همین راستا ارائه خدمات و تسهیلات به این دانش آموزان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: مهارت‌آموزی و آموزش دانش‌آموزان با نیاز ویژه از موضوعات بسیار مهمی است و برای تقویت بنیه علمی این دانش‌آموزان باید کلاس‌های ویژه‌ای را در نظر گرفت.

موذنی ادامه داد: با توجه به نیاز مادران دارای فرزندان معلول اقدام به ایجاد فضایی برای نگهداری این کودکان کرده‌ایم تا در کنار فضای آموزشی و نگهداری از این کودکان، تسهیلات مورد نیاز برای آن‌ها نیز تامین شود.

وی گفت: در راستای  کمک به دانش آموزان معلول با کمک حوزه هنر باید فیلم‌ها و مستنداتی ساخته شود تا جامعه با مشکلات این کودکان آشنا شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران جز هیئت های علمی دانشگاه‌های کشور هستند، عنوان کرد: نفر اول کنکور سراسری امسال نیز در رشته ریاضی و فنی از فرزندان ایثارگران بدون اعمال سهمیه شاهد بوده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *