شناسه خبر: 9880 منتشر شده در مورخ: 1395/5/27 ساعت: 10:18 گروه: ورزشی  
نخستین دوره مسابقات شطرنج جانبازان و معلولان در همدان برگزار شد
رئیس هیئت شطرنج استان همدان:

نخستین دوره مسابقات شطرنج جانبازان و معلولان در همدان برگزار شد

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: نخستین دوره مسابقات شطرنج انجمن‌های جانبازان و معلولین استان همدان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر احمدعلی بابایی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج انجمن‌های جانبازان و معلولان در همدان اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) نخستین دوره مسابقات شطرنج انجمن‌های جانبازان و معلولان استان همدان برگزار شد. وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۸ نفر و با همکاری هیئت شطرنج و انجمن آسیب‌های نخاعی استان همدان در محل بیمارستان بهشتی همدان برگزار شد. رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان محمد حسینی به مقام قهرمانی رسید و علیرضا صادقی دوم شد و میر بخش شیری و مینا رضایی در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. بابایی عنوان کرد: برگزاری و داوری این مسابقه بر عهده بهاره قربانی بود. وی با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم ورزشی شطرنج در شهریورماه در همدان بیان کرد: سوم تا نهم شهریورماه، استان همدان میزبان مسابقات بین‌المللی اوپن ابن‌سینا است که این مسابقات با حمایت‌های استانداری همدان و مسئولان دانشگاه آزاد در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود. رئیس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: سال گذشته ۶ کشور در این مسابقات شرکت کردند که با رایزنی‌ها و تلاش‌های انجام‌گرفته تعداد این کشورها در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد و شاهد مسابقات بین‌المللی باشکوهی در همدان خواهیم بود. بابایی با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: با تلاش‌های انجام‌شده میزبانی مسابقات شطرنج زیر ۸ و زیر ۱۰ سال دختران و پسران کشور نیز به همدان داده شد که این مسابقات ۲۰ تا ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *