شناسه خبر: 9508 منتشر شده در مورخ: 1395/3/31 ساعت: 13:25 گروه: اجتماعی  
محورهای اصلی منطقه برای معلولان و سالمندان مناسب سازی شده است
شهردار منطقه 8 در گفت و گو با سما خبر داد

محورهای اصلی منطقه برای معلولان و سالمندان مناسب سازی شده است

شهردار منطقه 8 از مناسب سازی معابر پیاده و پل‌های منطقه برای رفاه حال اهالی و شهروندان معلول و نابینا و سالمند خبر داد.

به گزارش ایران سپید بهمن نوری درباره مناسب سازی وضعیت منطقه برای معلولان و سالمندان گفت: در محور اصلی منطقه 8 که شامل خیابان شهید آیت، حد فاصل رسالت تا خیابان دماوند است به طور کامل برای معلولان و نابینایان خدمات ویژه در نظر گرفته‌ایم و مشکل خاصی در این محدوده وجود ندارد.

شهردار منطقه 8 شهرداری تهران ضمن تاکید بر اینکه دسترسی‌های منطقه برای معلولین و نابینایان طوری طراحی شده که تردد برایشان کاملا راحت باشد افزود: در سطح منطقه اگر اختلاف ارتفاع به صورت رمپی وجود داشته رفع شده است. کفپوش‌های استفاده شده برای نابینایان طبق استاندارد جهانی است که این افراد بتوانند در کمال آسودگی به صورت پیاده تردد کنند.
نوری در ادامه عنوان کرد: در مکان‌هایی که مورد نیاز بوده پل نصب شده و پل‌هایی که دستک نداشتند برای آنها تعبیه شده که سالمندان و معلولان بتوانند راحت از پل‌ها استفاده کنند.
شهردار منطقه 8 با نام بردن از خیابان‌های جانبازان، گلبرگ، حجر بن عدی و خیابان شهید مدنی خاطر نشان کرد: هم سطح سازی و مسطح کردن این خیابان‌ها را هم در دستور کار داریم و انجام دادیم اما هنوز به طور کامل و صد در صد تمام نشده است.

نوری با توجه به اعتباراتی که هر ساله در این خصوص در اختیار شهرداری هر منطقه قرار می‌گیرد اظهار کرد: تلاش داریم تا تعدادی از معابر منطقه که در اولویت است و نیمه کاره باقی مانده است را  کامل کنیم.

شهردار منطقه 8 در پایان درباره برنامه‌های این منطقه تا پایان سال برای رفاه حال شهروندان معلول و سالمند و نابینا گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پیاده روهایی که تردد بیشتر دارند و به خصوص جلوی درمانگاه‌ها هستند و بیشتر در معرض رفت و آمد، کار هم سطح سازی را انجام دهیم و آنها را کامل کنیم که برای این دسته از عزیزان در دسترس و قابل استفاده باشد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *