شناسه خبر: 9506 منتشر شده در مورخ: 1395/3/31 ساعت: 13:21 گروه: فرهنگی  
اجرای نمایش کودک «دزد قصه‌ها» در نیاوران

اجرای نمایش کودک «دزد قصه‌ها» در نیاوران

نمایش دزد قصه ها به نویسندگی و کارگردانی عباس قاصدزاده از 30 خردادماه هر روز ساعت 17در سالن گوشه فرهنگ‌سرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران  نمایش "دزد قصه‌ها" نمایشی موزیکال به همراه موسیقی فولکلور مناطق شمال کشور است که برای گروه سنی 4 تا 12 سال اجرا می شود.

موضوع نمایش دختری روستایی به نام باران است که کتاب قدیمی قصه‌ها را که از مادربزرگ خود هدیه گرفته گم می‌کند و برای پیدا کردن آن سفر پر ماجرایی را در قصه‌ها آغاز می‌کند.

مرضیه ابراهیمی، عباس قاصدزاده، اکرم عبدی، حامد جانی عروسک‌گردانی این اثر را برعهده دارند. همچنین امیرحسین انصافی و نیما سزاوار موسیقی، زینب اسدی طراح صحنه و ساخت عروسک این نمایش را برعهده دارند.

نمایش«دزد قصه‌ها» که مدت اجرای آن  50 دقیقه است از 30 خرداد ماه تا 28 تیرماه به جز سه‌شنبه‌ها هر روز ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران برروی صحنه می رود.

علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند ازطریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند،همچنین با هماهنگی قبلی این نمایش برای مهد کودک ها صبح ها با قیمت نیم بها اجرا خواهد داشت.
 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *