شناسه خبر: 9467 منتشر شده در مورخ: 1395/3/29 ساعت: 11:20 گروه: اجتماعی  
مرسولات پستی نابینایان رایگان توزیع می‌شود

مرسولات پستی نابینایان رایگان توزیع می‌شود

معاون فنی شرکت پست گفت: تمامی مرسولات پستی نابینایان که در قالب سرویس عادی ارسال می‌شود تا سقف ۷ کیلو گرم از پرداخت کرایه پستی معاف است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر حسین حسن نژاد با اشاره به این که پست به عنوان یک نهاد اجتماعی به تمامی آحاد مردم خدمت رسانی می کند، اظهار داشت: براساس مقررات اتحادیه جهانی پست، پست های سراسر دنیا تعهد دارند تا مرسولات روشندلان که سکوگرام خوانده می‌شود را توزیع کنند. براین اساس پست ایران نیز موظف است تا به این قشر جامعه، خدمات با کیفیت ارائه کرده و مرسولات آنها را  در نهایت سرعت و دقت توزیع کند.

معاون فنی شرکت پست با بیان اینکه تامین رضایت مشتریان از اهداف شبکه پستی است، تاکید کرد: هدف از این سرویس، مساعدت و یاری به روشندلان و نابینایان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه منابع اطلاع رسانی روشندلان محدود بوده و به صورت خط برجسته بریل تهیه می شود، اظهار داشت: به علت آسیب پذیر بودن نوشتار این جراید، متصدیان امر قبول و توزیع نهایت دقت را در هنگام  قبول، حمل و نقل، جا به جایی و توزیع اینگونه مرسولات معطوف می کنند.

حسن نژاد در رابطه با لفاف بندی مرسولات سکوگرام نیز افزود: لازم است مرسولات در بسته بندی سلفون دار سربسته ارسال شود تا مانع از آسیب دیدگی علائم و نشانه های خط ویژه روشندلان طی عملیات پستی شود. بر روی این مرسولات علاوه بر نگارش نشانی، ضروری است کدپستی گیرنده نیز به آدرس اضافه شود تا مرسولات با دقت و سرعت بیشتری توزیع شود.

معاون فنی شرکت پست توزیع به موقع سکوگرام را از تعهدات پست برشمرد و گفت: واحدهای توزیع به محض ورود این مرسولات طی همان روز آنها را توزیع کرده و به دست روشندلان می رسانند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *