شناسه خبر: 9403 منتشر شده در مورخ: 1395/3/23 ساعت: 08:02 گروه: فرهنگی  
جایزه ملی محیط زیست برای تهیه کننده یک برنامه تلویزیونی

جایزه ملی محیط زیست برای تهیه کننده یک برنامه تلویزیونی

پرهام دیباج تهیه کننده و مجری برنامه «طبیعت 360 درجه» به پاس اقدامات شاخص خود در حوزه محیط زیست موفق به کسب جایزه ملی محیط زیست شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مراسم یازدهمین دوره اعطای "جایزه ملی محیط زیست" که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و معصومه ابتکار رئیس سازمان
محیط زیست کشور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزارشد، مجری و تهیه کننده برنامه "طبیعت 360 درجه" جایزه دوم این دوره از مراسم را دریافت کرد.

اعطای این جایزه با هدف تشویق و قدردانی از تلاش کسانی که در راه حفاظت از محیط زیست راهگشا بوده و تاثیرات علمی و فرهنگی بسزایی در شناخت و توسعه دانش محیط زیست در بین اقشار مختلف جامعه داشته اند، هر ساله به همت نهاد ریاست جمهوری و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.

داشتن ابداعات، اختراعات، خلاقیت ها، ابتکارها و طرح های بارزی که موجب کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از آلودگی هوا یا تخریب محیط زیست در سطح وسیع می‌شود و همچنین ارائه طرح ها، پروژه‌های کاربردی، مطالعات و تحقیقات علمی ارزشمند و موثر در پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست، از محورهای مصوب برای دریافت این جایزه ملی محیط زیست ذکر شده است.

"طبیعت 360 درجه" برنامه ای با موضوع و محوریت محیط زیست شبکه دو سیماست که تا پیش از ایام ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می شد؛ این برنامه کاری از گروه نهادهای اجتماعی به‌شمار می‌آید.
 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *