شناسه خبر: 93 منتشر شده در مورخ: 1392/7/27 ساعت: 09:54 گروه: اجتماعی  
تغییر مراکز توانبخشی شبانه به روزانه

تغییر مراکز توانبخشی شبانه به روزانه

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح پایش در مراکز توانبخشی غیر دولتی در کشور خبر داد.

یحیی سخنگویی در همایش توجیهی طرح پایش مراکز غیر دولتی معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن استان قزوین گفت: اجرای این طرح در مراکز توانبخشی غیردولتی، زمینه بهبود خدمات، کاهش هزینه ها و تامین حقوق جامعه را بیش از گذشته فراهم می کند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح به دنبال این هستیم تا ضمن بازنگری در فعالیت مراکز توانبخشی و رفع موانع، مشکلات و نواقص گذشته، زمینه بهینه سازی فعالیت ها و بهبود شرایط برای معلولان و خدمات گیرندگان را فراهم کنیم.

سخنگویی در ادامه توسعه مراکز توانبخشی غیردولتی، مدیریت مطلوب و بهره مندی مناسب از امکانات برای ارایه خدمات بهتر را از مهمترین رسالت های این سازمان در جامعه عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت های مهم این سازمان رسیدگی به امور همه افراد تحت پوشش است که تا همه بتوانند در کمترین زمان از خدمات ارزشمند این نهاد بهره مند شده و مشکلات آنها مرتفع شود.

وی در خصوص شناسایی معلولان نیازمند در کشور خبر داد عنوان کرد: درصدد هستیم تا ضمن بررسی فعالیت مراکز توانبخشی استان ها، یارانه های حمایتی به این افراد بر این مبنا توزیع و اختصاص داده شود.

سخنگویی در ادامه با اشاره به اینکه مراکز شبانه روزی توانبخشی به روزانه تغییر پیدا خواهد کرد، گفت: با اجرای این طرح از توسعه مراکز شبانه جلوگیری شده به سمتی حرکت خواهیم کرد که معلوان بتوانند در منزل خود از خدمات بهره مند شوند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در پایان به توسعه مراکز توانبخشی به صورت هیات امنایی را از دیگر رویکردهای این سازمان عنوان کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *