شناسه خبر: 929 منتشر شده در مورخ: 1392/8/30 ساعت: 12:50 گروه: سیاسی  
اقدامات دولت در 100 روز نخست فعالیت مطلوب بوده است

اقدامات دولت در 100 روز نخست فعالیت مطلوب بوده است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تبیین عملکرد دولت یازدهم در 100 روز نخست فعالیت، گفت: اقدامات دولت در این مدت در بخش های مختلف به ویژه دیپلماسی، مطلوب و روبه جلو بوده است.

ˈ مجید جلیل سرقلعه ˈ حرکت به سوی ثبات اقتصادی را از اقدامات دولت در راستای توسعه و رونق اقتصاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نمی‎ توان از دولت یازدهم انتظار معجزه داشت، افزود: کشور با مشکلات بسیاری در روزهای پایانی دولت دهم روبرو بود و این مشکلات به دولت یازدهم منتقل شده و نمی توان انتظار داشت این مشکلات در مدت زمان کوتاهی رفع شود.

وی با بیان ارتباط خوب دولت یازدهم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دکتر روحانی خود را فرزند مجلس می داند و نمایندگان نیز نباید اجازه دهند این ارتباط خوب دچار خدشه شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار دولت یازدهم در حوزه عمرانی بسیار سنگین است، گفت: این حوزه حدود 13 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و تنها 12 درصد اعتبارات سال 92 محقق شده و این مشکل، کم کاری دولت یازدهم محسوب نمی‎شود.

رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه های عمرانی در کشور با سرعت قابل قبول، اجرای پروژه های مسکن مهر در کشور و تصمیم گیری برای حل مشکلات زیست محیطی را از اقدامات مثبت دولت در 100 روز نخست فعالیت عنوان کرد.

جلیل سرقلعه تصریح کرد:در بودجه 93 نیز باید به دولت کمک کنیم تا تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره به سرانجام برسد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *