شناسه خبر: 9261 منتشر شده در مورخ: 1395/3/10 ساعت: 15:44 گروه: اجتماعی  
۱۵۰ معلول در بهزیستی رفسنجان در انتظار دریافت تسهیلات اشتغال

۱۵۰ معلول در بهزیستی رفسنجان در انتظار دریافت تسهیلات اشتغال

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: پرونده تسهیلات اشتغال ۱۵۰ نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی تکمیل شده و در نوبت دریافت تسهیلات اشتغال هستند.

به گزارش ایران سپید محمود حیدری در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی افزود: ۱۵۰ نفر متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال در بهزیستی رفسنجان هستند و احتمالا تا پایان سال جاری به ۳۰۰ نفر هم برسند.

وی تصریح کرد: به معلولان، آموزش های لازم فنی و حرفه ای در زمینه شغلی ارائه می شود و می توانند تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت نمایند.

حیدری ادامه داد: پس از طی مراحل مربوط که شامل استعداد سنجی، برگزاری دوره های آموزشی و تشکیل پرونده است، وام مربوط به این افراد پرداخت می شود.

محمود حیدری اظهار کرد: این معلولان در رشته های مختلف از جمله جوشکاری، برقکاری، دوخت و دوز، لبنیاتی و دیگر مشاغل می توانند از تسهیلات اشتغال بهره مند شوند.

وی خاطنشان کرد: اعتبارات امسال هنوز ابلاغ نشده و هر چند تعداد که متقاضی دریافت تسهیلات باشند پس از طی مراحل به انها اعطا میگردد.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲۱۰ نفر معرفی شدند که از این تعداد ۱۴۰ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع در قالب تسهیلات ۵۰ و ۱۰۰ میلیون ریالی بیش از ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات با بهره کم به این افراد ارائه شد.

بیش از سه هزار معلول در رفسنجان تحت پوشش بهیزستی هستند و از خدمات این نهاد بهره می برند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *