شناسه خبر: 9165 منتشر شده در مورخ: 1395/2/29 ساعت: 14:04 گروه: سیاسی  
در دیدار اساتید و قاریان در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

در دیدار اساتید و قاریان در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه امت اسلام را مبارزه برای روشنگری دانستند و گفتند: متأسفانه بعضی دولت‌های اسلامی به ملت‌هاشان خیانت می‌کنند و با طاغوت اعظم که آمریکا است همکاری می‌کنند؛ این گرفتاری امروز دنیای اسلام و منطقه ما است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای،‌ ایشان در دیدار اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، این مطلب را بیان کردند.
رهبر معظم انقلاب افزودند: قدرت فقط به سلاح و پول نیست، مبنای اصلی قدرت، ایمان و پایداری است. دشمن از اسلام مقتدر و شجاع می ترسد. از جمهوری اسلامی به این جهت می ترسند؛ حمله آنها به جمهوری اسلامی از ترس آنها است.
حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: متأسفانه بعضی دولت‌های اسلامی به ملت‌هاشان خیانت می‌کنند؛ زمینه نفوذ آمریکا را فراهم می‌کنند؛ با طاغوت اعظم که آمریکا است همکاری می‌کنند. این گرفتاری امروز دنیای اسلام و منطقه ما است. گناه بزرگی است که مرتکب می‌شوند.
ایشان تصریح کردند: آنچه وظیفه‌ همه امت اسلام است، مبارزه برای روشنگری است. این روشنگری جهاد است.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان این که «سیاست‌های استکباری سعی می‌کند ما ملت‌های مسلمان را نسبت به هم بیگانه و در مقابل هم قرار دهد» ادامه دادند: ملت‌های مسلمان باید انس خود را با یکدیگر بیشتر کنند. قرآن محور مشترک و نعمت بزرگ الهی برای همه مسلمانها است.
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: ما از قرآن دوریم، این حقیقتی است، واقعیت‌های زندگی ما با حقایق قرآنی خیلی فاصله دارد، سعادت امت اسلامی به این وابسته است که خودش را به معارف قرآن نزدیک کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *