شناسه خبر: 9164 منتشر شده در مورخ: 1395/2/29 ساعت: 13:44 گروه: حوادث  
یک زن در امارات به دلیل سرک کشیدن به تلفن همراه همسرش 150هزار درهم جریمه شد

یک زن در امارات به دلیل سرک کشیدن به تلفن همراه همسرش 150هزار درهم جریمه شد

دادگاهی در امیرنشین عجمان در امارات، یک زن عرب خارجی را به اتهام سرک کشیدن به تلفن همراه همسرش و ارسال عکس های موجود در آن به تلفن همراه خودش ، به 150 هزار درهم ( 135 میلیون تومان) جریمه و اخراج از این کشور محکوم کرد.

به گزارش ایران سپیدبه گزارش ایرنا ، روزنامه الاتحاد امارات امروز با اعلام این خبر نوشت: دادگاه ، این زن 30 ساله را به دلیل ورود به حریم خصوصی همسرش بدون اجازه او و استفاده از اطلاعات تلفن همراه و انتقال عکس های خصوصی او به تلفن همراه خودش ، محاکمه کرد .
در عربستان سعودی نیز هفته گذشته اعلام شد که زنان در صورت کنترل تلفن همسرانشان بدون اطلاع و رضایت آنها، ممکن است با مجازات زندان و شلاق مواجه شوند.
اعلام این خبر در عربستان، موجی از خشم و عصبانیت را در رسانه های اجتماعی برانگیخت و کاربران اینترنتی این تصمیم را محکوم کردند.
یک کاربر زن در این خصوص در توییتر نوشت : مردان حق دارند صرفا به دلیل کنترل تلفن خود از زنان عصبانی شوند، در حالی که زنان کل عمرشان با سوال و جواب در مورد نحوه پوشش، صحبت کردن و رفتار رو به رو هستند.
زنان در عربستان از محدودیت های دیگری نیز برخوردارند از جمله اینکه نمی توانند حساب بانکی باز کنند، در بسیاری از مشاغل مشغول به کار شوند، رانندگی کنند و بدون اجازه یک مرد به خارج از این کشور سفر کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *