شناسه خبر: 9148 منتشر شده در مورخ: 1395/2/28 ساعت: 11:16 گروه: بهداشت و سلامت  
نماینده جدید سازمان بهداشت جهانی در ایران، استوارنامه خود را تقدیم وزیر بهداشت کرد

نماینده جدید سازمان بهداشت جهانی در ایران، استوارنامه خود را تقدیم وزیر بهداشت کرد

«ثمین صدیقی» نماینده جدید سازمان بهداشت جهانی در کشورمان، روز دوشنبه استوارنامه خود را به «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیم کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا: نماینده جدید سازمان بهداشت جهانی در ایران، استوارنامه خود را تقدیم وزیر بهداشت کرد

در این نشست که در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، پیرامون برنامه های مشترک وزارت بهداشت با سازمان بهداشت جهانی برای دو سالانه 2016 و 2017 و اهم برنامه های مشترک سال جاری، حوزه های پیشنهادی برای حمایت سازمان بهداشت جهانی در دو سالانه فوق و دیگر اولویت های سلامت وزارت بهداشت بحث و گفت وگو شد.

از مهمترین موضوعات مطروحه در این نشست، می توان به بررسی طرح تحول نظام سلامت، برنامه آموزش مدیران بیمارستانی، کیفیت مراقبت و ایمنی بیمار، طرح پزشک خانواده، پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر، گسترش نظام مراقبت های اولیه بهداشتی به شهرها، مقررات بین المللی بهداشتی، ایمنی غذا و اهداف توسعه پایدار اشاره کرد.

لازم به ذکر است ثمین صدیقی از سوی «مارگارت چان» رئیس سازمان بهداشت جهانی و «علا علوان» مدیر کل دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی به عنوان نماینده این سازمان در جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و در اردیبهشت ماه سال جاری مورد پذیرش وزارت امور خارجه ایران قرار گرفت.

صدیقی متولد دسامبر 1955 در اسلام آباد پاکستان، دارای مدرک دکترای تخصصی پزشکی داخلی از پاکستان و دکترای بهداشت عمومی از هایدلبرگ آلمان است که جایگزین «جیحان طویلا» در ایران شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *