شناسه خبر: 907 منتشر شده در مورخ: 1392/8/29 ساعت: 12:55 گروه: سیاسی  
آغاز مراسم تجدید بیعت عاشورایی فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب

آغاز مراسم تجدید بیعت عاشورایی فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب

دیدار 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور برای تجدید بیعت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران و در آغاز هفته بسیج آغاز شد.

به گزارش ایران سپید رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش وارد مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران شدند و مورد استقبال پرشور بسیجیان قرار گرفتند. این مراسم به طور زنده از شبکه خبر صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود

سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» در این باره گفت: امسال هفته بسیج با دیدار 50 هزار نفر از فرماندهان بسیجی سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب برای  تجدید پیمان عاشورایی و با شعار پرچمداران تمدن اسلامی آغاز می شود.

او اظهار داشت: از جمله برنامه ها ی دیگر بسیج در این روز، دیدار با علما، مراجع تقلید، عطرافشانی مزار شهیدان و تجدید میثاق با آنها در گلزارهای شهدا سراسر کشور است.

هفته بسیج امسال از روز پنجشنبه 30آبان ماه با حضور رهبر معظم انقلاب در دیدار 50هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور و با شعار« بسیج پیشتاز حماسه و خدمت» همزمان در سراسر کشور آغاز می شود

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *