شناسه خبر: 90 منتشر شده در مورخ: 1392/7/27 ساعت: 09:09 گروه: سیاسی  
75 درصد ایرانی‌ها به مذاکرات1+5خوش بین اند

75 درصد ایرانی‌ها به مذاکرات1+5خوش بین اند

نتایج نظرسنجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نشان داد که 75 درصد ایرانی‌ها به نتایج مثبت مذاکرات ایران و 1+5 امیدوار هستند.

مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در حالی در ژنو به‌ پایان رسید که همه طرف‌ها از این مذاکرات ابراز رضایت کردند و معتقد بودند با مذاکرات پیشین تفاوت داشته و احتمالاً نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت. خبرگزاری ایسنا پیش از آغاز مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو از مخاطبان خود پرسیده بود که «تا چه اندازه به مثبت بودن نتایج مذاکرات ژنو خوش‌بین هستید؟» بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده که به مدت سه روز از تاریخ دوشنبه (22 مهرماه) تا چهارشنبه (24 مهرماه) انجام شد، در مجموع 75 درصد از مخاطبان این خبرگزاری«خیلی» یا «تا حدودی» به نتایج مذاکرات ژنو خوش‌بین بودند. از 8 هزار و 32 نفری که تا پیش از پایان مذاکرات ایران و 1+5 در این نظرسنجی شرکت کردند، 28/39 درصد معتقد بودند که این مذاکرات «خیلی» نتایج مثبت خواهد داشت. همچنین 86/35 درصد به گزینه «تاحدودی» و 86/24 درصد به گزینه «کم» رأی داده بودند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *