شناسه خبر: 8944 منتشر شده در مورخ: 1395/2/11 ساعت: 12:14 گروه: اجتماعی  
همایش پیاده روی خانوادگی نابینایان فردیس در محمدشهر کرج برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی نابینایان فردیس در محمدشهر کرج برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی نابینایان فردیس ، ورزشکاران و مسئولان شهرستان فردیس روز جمعه در اردوگاه شهید رجایی محمدشهر کرج برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا رئیس هیئت ورزشی نابینایان شهرستان فردیس در این همایش گفت: دراین مراسم ، شرکت کنندگان در داخل اردوگاه شهید رجایی محمدشهر کرج مسافت یک کیلومتر را پیاده طی کردند.
علی خدایاری هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را تشویق و نهادینه نمودن امر ورزش های همگانی و ایجاد علاقه به ورزش و تفریح سالم و ایجاد حفظ خودباوری و رشد شکوفایی به ورزش همگانی ورزشکاران نابینا برشمرد.
خدایاری گفت: ورزش همگانی از مهمترین عوامل توسعه و گسترش ورزش قهرمانی و بستری مناسب در راستای کشف استعدادهای نخبه ورزشی است. وی افزود: امیدوارم ورزشکاران نابینا شهرستان فردیس همچون سال گذشته بتوانند در مسابقات دو میدانی مقامهای اول کشور را بدست آورند.
ابراهیم کرمی معاون اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس نیز در این همایش گفت: احداث سالن ورزشی ویژه نابینایان فردیس از برنامه های سال 95 این اداره است.
در این همایش مسابقه طناب کشی با حضور آقایان و بانوان ورزشکار برگزار شد ، که تیم آقایان یوسف اکبری،مهدی سعادت و علی قاسمی و تیم بانوان مریم خدایاری،زهرا مهرپویا و مریم امرائی نفرات برتر را کسب کردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *