شناسه خبر: 8938 منتشر شده در مورخ: 1395/2/8 ساعت: 12:26 گروه: فرهنگی  
فراخوان دوره دوم طرح حمایت مالی از مقالات علمی- پژوهشی نابینایان و کم‌بینایان

فراخوان دوره دوم طرح حمایت مالی از مقالات علمی- پژوهشی نابینایان و کم‌بینایان

مؤسسه نابینایان توانگران کارآفرین در راستای حمایت از آثار پژوهشی تدوین‌شده توسط نابینایان و کم‌بینایان، دومین دوره طرح حمایت مالی از مقالات علمی- پژوهشی تدوین‌شده توسط نابینایان و کم‌بینایان را برگزار می‌کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی مؤسسه نابینایان توانگران کارآفرین بر اساس این طرح، هر یک از مقالات تدوینشده توسط پژوهشگران نابینا و کم‌بینا که از تاریخ 1 فروردین 1394 تا 29 اسفند 1395در نشریات دارای اعتبار علمی- پژوهشی ملی و بین‌المللی، به چاپ رسانده شده باشد، مشمول دریافت کمک‌هزینه مالی، به مبلغ یک میلیون ریال برای هر مقاله، خواهدگردید.

فرهیختگان محترم برای برخورداری از مزایای این طرح می‌توانند مدارک زیر را تا تاریخ 29 اسفند 1395 به نشانی hemayatemaghalat@gmail.com ارسال فرمایند.

بدیهی است، مقالات ارسال‌شده، تنها در صورت کامل بودن مدارک، مورد بررسی قرار خواهندگرفت.

 

1.    نسخه pdf مقاله که از مجله علمی – پژوهشی منتشرکننده آن اخذ شده‌باشد. بر این اساس نسخ word مقالات و نیز نسخ pdf مقالات که فاقد مشخصات مجله باشد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

2.    تصویر مدرک اثبات‌کننده برخورداری مجله از اعتبار علمی- پژوهشی( این مدرک در مورد مجلاتی مورد نیاز است که عبارت" علمی- پژوهشی" در عنوان آن قید نشده‌باشد مانند مجلات بین‌المللی)

3.    تصویر کارت ملی نویسنده نابینا یا کم‌بینای مقاله

4.    تصویر کارت معلولیت نویسنده نابینا یا کم‌بینای مقاله

5.    فایل word حاوی اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی نویسنده نابینا یا کم‌بینای مقاله شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، رشته تحصیلی، وضعیت تحصیلی( دانشجو یا دانش‌آموخته)، دیگر آثار علمی( در صورت تمایل)، محل تحصیل، شماره ثابت، شماره همراه و نشانی پستی.

 

واحد علمی پژوهشی مؤسسه نابینایان توانگران کارآفرین

تلفن: 07138318819

زمان پاسخگویی: شنبه تا دوشنبه از ساعت 9 تا 12.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *