شناسه خبر: 8874 منتشر شده در مورخ: 1395/2/4 ساعت: 15:04 گروه: فرهنگی  
آلبوم موسیقی «لیلی نامه» از «داود آزاد» منتشر شد

آلبوم موسیقی «لیلی نامه» از «داود آزاد» منتشر شد

آلبوم موسیقی «لیلی نامه» به آهنگسازی و خوانندگی «داود آزاد» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

به گزارش ایران سپید این آلبوم ۱۲ قطعه به نام های «بی نشان»، «کاندر غلطم»، «هوالاول هوالاخر»، «فن دیوانگی»، «یارلیلی»، «چون تو هستی همه هست»، «آنِ خرابات»، «که هنوز من نبودم»، «عشق است»، «اثری نیست مرا»، «من نه منم» و «مشق نام لیلی» دارد که توسط کانون فرهنگی هنری «نی داوود» و بییپ تونز در بازار منتشر شده است. «داود آزاد» پیشتر از این درباره آلبوم «لیلی نامه» گفته بود: «در این اثر دوستان هنرمندم جاوید ابراهیم پور (نی)، نبیل یوسُف شریداوی (دف)، شایان ریاحی (پرکاشن)، محمد جعفر قاضی عسگر (تنبک) و کارن کبیری (کنترباس) به نوازندگی پرداخته اند. کارن کبیری ساکن کاناداست. همچنین مرتضی قنبر نسب هنرمند بهبهانی در یک قطعه نی انبان، حمزه مقدم نوازندهء خوزستانی در یک قطعه سازهای کوبه ای جنوبی و در دو قطعه دیگر نیز یک نوازندهء بنام انگلیسی به نام نیک هلند ویولونسل نواخته اند که ضبط قطعات وی در انگلیس صورت گرفته است. ناگفته نماند که غالب اشعار از مولاناست، بجز چند قطعه. بیات اصفهان، نوا و شور نیز از جمله دستگاه های این اثر است. وی در ادامه صحبتهایش خاطرنشان کرده بود: «جاوید ابراهیم پور در این اثر قطعهء زیبایی را تنظیم کرده اند با ریتم ۱۲ تایی و ۲۴ تایی. در واقع قطعات از لحاظ ریتمیک تنوع زیادی دارند و چند ریتم نو وارد اثر کرده ایم که فکر می کنم در موسیقی ما اولین بار است استفاده می شود. یکی از این ریتم ها را هم من در تصنیف «یار لیلی» از ساخته های خودم به کار برده ام که ۹ ضربی و ۵ ضربی ست. ۹ ضربی از تازه های ریتم، در تصنیف های ایرانی است.» علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «لیلی نامه» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *