شناسه خبر: 8808 منتشر شده در مورخ: 1395/1/28 ساعت: 09:34 گروه: ورزشی  
حسرت آبیها 1589 روزه شد

حسرت آبیها 1589 روزه شد

هشتاد و دومین شهراورد پایتخت، با نتیجه 4 بر 2 به نفع سرخپوشان خاتمه یافت تا در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر، با 48 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

به گزارش ایران سپید با این شکست، حسرت آبیها 1589 روزه شد. چرا که آنها باز هم نتوانستند پرسپولیس را شکست دهند. آخرین برد استقلال به 18 آذر سال 1390 برمیگردد که توانست پرسپولیس را در جام حذفی، با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد. پس از پایان این دیدار، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات قرمزها گفت: صدرنشینی حق ما بود که بالاخره به آن رسیدیم. با این حال اگر قهرمانی را به هواداران هدیه نکنیم، کاری انجام نداده ایم. همه چیز عالی بود. خوشحالم که باعث شادی هواداران شدیم. فکر نمیکنم مردم چنین بازی خوبی را از پرسپولیس و استقلال در دربی به خاطر داشته باشند. برانکو در ادامه گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم که اسیر فضا و وضعیت پیش آمده نشدند. آنها واقعاً استحقاق پیروزی در این بازی را داشتند. وی به بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم پیروزی در داربی و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر را تبریک گفت و اظهار داشت: 4 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و نباید با این برد جوگیر شویم. 4 بازی آینده بسیار سخت خواهد بود. پرویز مظلومی سرمربی آبیپوشان بیان داشت: بازی خوبی به نمایش گذاشته شد و تهاجمی بود. گل دقایق ابتدایی پرسپولیس ضربه سنگینی به ما وارد کرد و تمرکزمان را به هم ریخت. بعد از گل دوم پرسپولیس، شیرازه تیم ما از هم پاشید و اشتباهات زیادی انجام دادیم. فقط میتوانم به تیم پرسپولیس تبریک بگویم و از هوادارانمان عذرخواهی کنم. مظلومی در پاسخ به این سؤال که استقلال 12 امتیاز از پرسپولیس پیش افتاده بود، اما حالا 3 امتیاز عقب افتاده است و آیا این تیم مشکل ندارد، گفت: حتماً مشکل داریم که به این شکل امتیاز از دست دادیم. ما دو بازیکن وسط خودمان را در اختیار نداشتیم. اما در کل برنامه داشتیم که توانستیم 17-18 هفته صدر جدول باشیم. اعتقاد دارم بچههای ما بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند و تنها موقعیتها را از دست دادیم. با این شکست، چیزی از دست نداده ایم، هر چند هواداران دوست داشتند در این بازی بزرگ پیروز شویم. با این حال نا امید نیستیم چرا که در جدول، شرایط ما خوب است و در جام حذفی نیز فینالیست هستیم که تلاش میکنیم به هدفمان برسیم. هوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری در خصوص قضاوت محسن ترکی گفت: ترکی این مسابقه حساس را با درایت و هوشمندانه قضاوت کرد. هر دو پنالتی کاملاً درست بود. خطای عمرانزاده برای بغل کردن بازیکن حریف و همچنین خطای مدافع پرسپولیس که با بیمبالاتی زانوی مهاجم استقلال را هدف قرار داد، پنالتی بود. وی ادامه داد: گل اول پرسپولیس در موقعیت سالم به ثمر رسید و طارمی در آفساید نبود. هر چند که برای قضاوت بهتر بود صحنه ‌آهسته گل اول با دوربین بالا نیز تکرار میشد، نه دوربین پایین که نمیتوانست آفساید را نشان دهد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *