شناسه خبر: 8789 منتشر شده در مورخ: 1395/1/24 ساعت: 12:13 گروه: حوادث  
مرد دو زنه خانواده همسرش را به رگبار بست

مرد دو زنه خانواده همسرش را به رگبار بست

از وقتی مرد جوان به‌دلیل بچه‌دار نشدن همسرش، با زن دیگری ازدواج کرد، اختلافات شدیدی بین او و خانواده همسر اولش به‌وجود آمد.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری آنلاین اختلافاتی که باعث شد مرد دوزنه با سلاح گرم راهی خانه همسر اولش شده و آنها را به رگبار ببندد. در جریان این جنایت 2نفر کشته و 3نفر مجروح شدند.حدود 18‌ماه پیش بود که صدای شلیک گلوله که از خانه‌ای در یکی از بخش‌های شهرستان قلعه‌گنج کرمان به گوش رسید، همسایه‌ها را شوکه کرد. آنها وقتی خود را به محل حادثه رساندند با اجساد غرق خون 5عضو این خانواده روبه‌رو شدند و ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش کردند. وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند 2نفر از اعضای خانواده به‌دلیل شدت جراحات جان باخته و 3نفر دیگر با انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. در تحقیق از مجروحان معلوم شد که جنایت از سوی داماد خانواده صورت گرفته است؛ مرد جوانی که از مدتی قبل با خانواده همسر اولش دچار اختلافات شدیدی شده بود. تحقیقات پلیس نشان می‌داد که آن روز این مرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کمری به سراغ خانواده همسرش رفته و پس از مشاجره با آنها، همسرش را به همراه مادر، برادر و خواهر او و همچنین باجناقش را به گلوله بسته و با رها کردن اسلحه در محل حادثه، پا به فرار گذاشته است. در این حادثه مادرزن و برادر‌زن او جانشان را از دست دادند و 3نفر دیگر نیز به‌شدت مجروح شدند.
با این اطلاعات، دستور بازداشت داماد فراری صادر و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد. مأموران در نخستین اقدام راهی خانه همسر دوم او شدند اما وی در آنجا حضور نداشت. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد پس از جنایت، محل زندگی‌اش را ترک کرده و از استان کرمان خارج شده است.جست‌وجو برای دستگیری مرد جنایتکار ادامه داشت تا اینکه پلیس آگاهی کرمان به اطلاعاتی دست یافت که نشان می‌داد متهم به استان فارس گریخته است. مأموران با بررسی‌ تمامی سرنخ‌ها متوجه شدند که قاتل فراری به یکی از بخش‌های شهرستان سپیدان گریخته و با استفاده از هویت جعلی، در یک گاوداری مشغول به‌کار شده است. با این اطلاعات، تیمی از کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی راهی استان فارس شدند و با محاصره محل اختفای مرد جنایتکار، در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند. این مرد پس از انتقال به پلیس آگاهی کرمان، به جنایت اعتراف کرد و گفت: همه‌‌چیز از زمانی شروع شد که فهمیدم همسرم قادر نیست بچه‌دار شود. من عاشق بچه‌ بودم و می‌خواستم پدر شوم. برای همین تصمیم گرفتم برای دومین بار ازدواج کنم اما پس از ازدواج دوم، با خانواده همسر اولم به‌شدت دچار اختلاف شدم. آنها از اینکه تجدید‌فراش کرده بودم عصبانی بودند. می‌گفتند که باید از همسر دومم جدا شوم و این اختلافات تا جایی پیش رفت که درنهایت از کوره در رفتم و روز حادثه با سلاح گرم، آنها را به رگبار بستم و گریختم. به گفته سرهنگ پرنگ، رئیس پلیس قلعه‌گنج، پس از اعترافات متهم او برای رسیدگی به پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *