شناسه خبر: 8750 منتشر شده در مورخ: 1395/1/21 ساعت: 09:00 گروه: اجتماعی  
ارسال اصلاحیه مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل به فرمانداری/ اجرای مصوبه از ابتدای اردیبهشت
چمران اعلام کرد:

ارسال اصلاحیه مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل به فرمانداری/ اجرای مصوبه از ابتدای اردیبهشت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ارسال اصلاحیه مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل در سال 95 به فرمانداری، به نظر می‌رسد این مصوبه با تایید فرمانداری از ابتدای اردیبهشت اجرا شود.

به گزارش ایران سپید  به نقل از فارس، مهدی چمران  با اشاره به تعامل شورای شهر و دولت اظهار داشت: ما در تلاش هستیم این تعامل و همکاری در سال 95 افزایش یابد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که هزینه‌های حمل و نقل در شهر تهران بسیار بالاست انتظار می‌رود دولت نیز در این زمینه مدیریت شهری را همراهی کند.

چمران به اصلاحیه مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 95 اشاره کرد و گفت: پس از اصلاح این مصوبه در صحن شورا، این مصوبه جهت تایید به فرمانداری ارسال شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به نظر می‌رسد اینبار فرمانداری نسبت به مصوبه ایرادی نگیرد و مصوبه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی از ابتدای اردیبهشت اجرا شو.

به گزارش فارس، در نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال 95 مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 95 از سوی اعضای شورای شهر به اصلاح رسید و افزایش 15 درصدی برای اتوبوس و تاکسی و 25 درصدی برای بلیت مترو در سال 95 در نظر گرفته شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *