شناسه خبر: 874 منتشر شده در مورخ: 1392/8/28 ساعت: 13:50 گروه: دانش و فن آوری  
بازار جهانی حافظه‌های شخصی گسترش میابد

بازار جهانی حافظه‌های شخصی گسترش میابد

کارشناسان بر پایه مطالعات جدید خود اعلام کردند که بازار جهانی سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات در سطح معمولی و مخصوص کاربران خانگی(PELS) رشد سالانه 2.9 درصدی را پیش‌رو خواهد داشت.

به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، مرکز تحقیقاتی IDC در گزارش جدید خود با عنوان "بررسی جهانی سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات معمولی و مخصوص کاربران خانگی" توضیح داد که طی سال جاری میلادی عرضه جهانی این محصولات با کاهش 1.2 درصدی مواجه خواهد شد تا با این اتفاق ارزش این بازار به 1.7 میلیارد دلار برسد.

"لیز کونر"( Liz Conner) مدیر تحقیقات سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات در شرکت IDC گفت: «در فصل سوم سال 2013 میلادی عرضه حافظه‌های شخصی و معمولی در سراسر جهان رشد صعودی داشت که البته این فرآیند نسبت به مدت مشابه سال قبل اندکی نزول کرد».

او در ادامه توضیح داد: «در فصل سوم سال 2012 میلادی شاهد فروش قابل ملاحظه حافظه‌های شخصی و سیستم‌های معمولی ذخیره‌ساز اطلاعات بودیم. این جریان پس از وقوع سیل شدید در کشور تایلند اتفاق افتاد که باعث شد هارددیسک‌ها در بازار جهانی کم‌یاب شوند».

تولیدکنندگان هارددیسک‌ها هم‌اکنون فرصتی پیش‌رو دارند که می‌توانند سهم خود را در بازار جهانی PELS افزایش دهند و بتوانند با رشد 1.8 درصدی، 74.5 درصد از این بازار جهانی را از آن خود کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *