شناسه خبر: 8697 منتشر شده در مورخ: 1395/1/15 ساعت: 11:19 گروه: حوادث  
مرد جوان برای قتل همسرش برادرش را اجیر کرد

مرد جوان برای قتل همسرش برادرش را اجیر کرد

پشت پرده قتل زن جوان مقابل چشمان پسربچه ۳ساله‌اش کسی نبود جز شوهر او. این مرد با وعده خرید ماشین، برادرش را اجیر کرد تا نقشه قتل همسرش را عملی کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری، ظهر 25اسفندماه سال گذشته به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد خبر رسید که جسد زن جوانی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، به بیمارستان منتقل شده است. کسی که جسد زن جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود، شوهرش بود. این مرد در توضیح ماجرا گفت: از محل کارم با خانه تماس گرفتم اما گوشی را پسر 3ساله‌ام برداشت.

او گریه می‌کرد و با زبانی بچگانه می‌گفت که مادرش دعوا کرده است. نگران شدم و بلافاصله به طرف خانه حرکت کردم. وقتی وارد پذیرایی شدم، جسد غرق خون همسرم را دیدم که روی زمین افتاده بود و پسرم کناری ایستاده بود و گریه می‌کرد. با اظهارات این مرد، تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند. آپارتمانی در طبقه همکف ساختمانی مسکونی. بررسی‌های میدانی از این حکایت داشت که قاتل فردی آشنا بوده است.

چرا که هیچ سرقتی رخ نداده بود و اثری از ورود اجباری قاتل به داخل خانه دیده نمی‌شد. پسربچه‌ 3ساله تنها شاهد جنایت بود. او اسم عمویش را به زبان می‌آورد و می‌گفت که او با مادرش دعوا کرده است. از آنجا که احتمال داشت مرد جوان در جنایت دست داشته باشد، دستور بازداشت وی صادر شد اما او در تحقیقات منکر جنایت شد و گفت که بی‌گناه است. با این حال در ادامه تحقیقات سرنخ‌‌هایی از حضور او در این جنایت به دست آمد. به همین دلیل بازجویی از او ادامه یافت تا اینکه در نهایت لب به اعتراف گشود و پرده از نقشه برادرش در این ماجرا برداشت.

او گفت: برادرم از چند‌ماه قبل تصمیم گرفته بود که همسرش را به قتل برساند. او می‌گفت که هیچ علاقه‌ای به این زن ندارد و فردی دیگر را دوست دارد. برادرم به من قول داد که اگر همسرش را به قتل برسانم، برایم یک ماشین بخرد تا با آن کار کنم. من هم که بیکار بودم، این پیشنهاد وسوسه‌کننده را قبول کردم.

عامل جنایت ادامه داد: از حدود 2‌ماه پیش بود که نقشه کشیدیم زمانی که برادرم سر کار است، همسرش را به قتل برسانم. پیش از این یک‌بار برای اجرای نقشه وارد عمل شدم اما آن روز همسر برادرم مهمان داشت و موفق نشدم. در نهایت روز حادثه، برادرم با من تماس گرفت و گفت که همسرش تنهاست و می‌توانم نقشه را اجرا کنم. من هم راهی خانه آنها شدم و در فرصتی مناسب همسر برادرم را غافلگیر کرده و او را به قتل رساندم. این جنایت را مقابل چشمان برادرزاده 3ساله‌ام مرتکب شدم اما باورم نمی‌شد که او مرا لو دهد.

با اعترافات تکان‌دهنده این مرد، برادر وی به اتهام معاونت در قتل دستگیر شد و پس از انتقال به دادسرا، در مقابل قاضی احمدی‌نژاد لب به اعتراف گشود. به این ترتیب عامل اصلی جنایت با انتقال به محل حادثه صحنه قتل زن بی‌گناه را که به گفته همسایه‌ها زنی آرام و خوش‌برخورد بود، بازسازی کرد و هر دو متهم با صدور قرار قانونی راهی زندان شدند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *