شناسه خبر: 8672 منتشر شده در مورخ: 1395/1/14 ساعت: 08:22 گروه: اجتماعی  
افزایش اعتبارات توانبخشی معلولان

افزایش اعتبارات توانبخشی معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش اعتبارات حوزه توانبخشی در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از  پانا، انوشیروان محسنی بندپی در توضیح این خبر اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات خرید و تجهیز لوازم توانخبشی معلولان افزایش یافته به طوری که حدود 50 میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه اعتبارات افزوده شده در بخش توانبخشی برای استان های نیازمند و محروم هزینه می شود، تصریح کرد: ارائه خدمات توانبخشی به معلولان در اولویت برنامه های بهزیستی در سال جاری قرار دارد. تجهیزات توانبخشی اعم از واکر، عصا، سمعک و ولیچر می شود که به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که بتوانیم به موقع اعتبارات لازم را برای خرید تجهیزات توانبخشی تأمین کنیم. البته طرح واگذاری وسائل توانبخشی به معلولان در اولویت قرار دارد که در سال آینده استان ها تقویت می شوند.

محسنی بندپی اضافه کرد: در سال گذشته در چند استان طرح واگذاری وسایل توانبخشی به صورت رایگان انجام شد که این مساله در سال جدید به صورت فراگیر در سایر استان ها برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین از تلاش برای پیگیری اجباری شدن مشاوره ازدواج خبر داد و گفت: تلاش می کنیم، بتوانیم موضوع اجباری شدن مشاوره ازدواج و ژنتیک را در برنامه های بالادستی به ویژه برنامه ششم توسعه مطرح کنیم.
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *