شناسه خبر: 8667 منتشر شده در مورخ: 1395/1/11 ساعت: 14:01 گروه: اجتماعی  
اجرای مصوبه حمایت از حقوق معلولان پس از تعطیلات نوروز

اجرای مصوبه حمایت از حقوق معلولان پس از تعطیلات نوروز

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: پس از تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان توسط کمیسیون مربوطه طرح برای مدت 5 سال به صورت آزمایشی تایید و به شورای نگهبان ارجاع داده شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تصویب لایحه بازنگری در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اظهار داشت: با توجه به فوریت این برنامه ،تصویب این لایحه به صلاحدید نمایندگان مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

وی گفت: در همین راستا پس از تصویب کمیسیون،290 نماینده مجلس نیز طرح را با توجه به اصل 85 قانون اساسی برای مدت 5 سال به صورت آزمایشی تایید و به شورای نگهبان ارجاع دادند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: باتوجه به قرارگیری در آستانه سال 94 و تعطیلی پیش رو اکنون مصوبه ی مجلس در انتظار تایید شورای نگهبان است که قطعا پس از اتمام تعطیلات نوروز تایید و به صورت قانون قابل اجرا شدن است.

نحوی نژاد با بیان این‌که بالغ بر یک میلیون و 200 هزار معلول شدید در کشور وجود دارد،گفت:از این تعداد 45 درصد معلول جسمی - حرکتی هستند که امیداوریم با اجرایی شدن این طرح شرایط زندگی این افراد بهبود پیدا کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *