شناسه خبر: 8571 منتشر شده در مورخ: 1394/12/19 ساعت: 07:42 گروه: فرهنگی  
رادیو سلامت تغذیه سالم در نوروز را بررسی می‌کند
رادیو سلامت:

رادیو سلامت تغذیه سالم در نوروز را بررسی می‌کند

"ویژه سال تحویل": آغاز سال نو به همراه خانواده و بزرگترها، آنونس و آیتم عنوان سال، گزارش از راهیان نور ارتباط با استانها و مراکز مذهبی در لحظات سال تحویل، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور ، بیان آداب و رسوم سال تحویل، پخش دعای سال تحویل و... نیز آیتم های برنامه ویپه تحویل سال رادیو سلامت را تشکیل می‌دهد که از ساعت 6:00 صبح روز اول فروردین از رادیو سلامت پخش میشود.

به گزارش ایران سپید   "ویژه برنامه نوروز": مجله نوروزی صبحگاهی و عصرگاهی با آیتمهای متنوع و شاد که به تغذیه سالم در نوروز، دید و بازدید ، سال نو به همراه خانواده و بزرگترها، ارتباط با اورژانس، آتش نشانی، پلیس راه، بیمارستانها، بانکها، داروخانه ها، هواشناسی، اطلاع رسانی جاده ای، معرفی مکانهای تفریحی و نقاط گردشگری استانها،گزارش از راهیان نور، احساس امنیت در سفر، حضور خانواده در کنار هم و تحکیم بنیان خانواده 5 تقویت روابط خویشاوندی و احترام به بزرگان فامیل، نقش و تاثیرات شادی و شاد زیستن، برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز،  آداب و رسوم در نوروز، شاد زیستن و نقش آن در ارتقای اشاره به روز مادر و بیان شخصیت سلامت در ابعاد مختلف، آنونس و آیتم عنوان سال، اشاره به روز مادر و بیان شخصیت حضرت زهرا)س)، وفات حضرت ام البنین(س) روز تکریم مادران شهدا، روزجمهوری اسلامی ایران، روزطبیعت می‌پردازد. این برنامه  از 29 اسفند تا 13 فروردین پخش می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *