شناسه خبر: 8564 منتشر شده در مورخ: 1394/12/18 ساعت: 12:38 گروه: ورزشی  
دوومیدانی معلولان آسیا؛ دومین مدال طلای ایران به دست آمد

دوومیدانی معلولان آسیا؛ دومین مدال طلای ایران به دست آمد

پرتاب گر ملی پوش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران موفق به کسب مدال طلا شد تا ایران دومین مدال خوش رنگ خود را در روز نخست این رقابت ها به دست آورد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا،  از فدراسیون جانبازان و معلولان، رقابت های قهرمانی دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه از امروز دوشنبه در شهر دبی امارات آغاز شد.

سیدعلی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه کلاس ادغامی F35/36 صاحب نشان طلا شد تا کاروان ایران در نخستین روز این رقابت ها با دو طلا و یک برنز به کار خود پایان دهد.
وی با ثبت رکورد 13 متر و 21 سانتی متر به عنوان قهرمانی رقابت های این ماده رسید و پس از او نماینده عراق با 11 متر و 59 سانتی متر و نماینده امارات با رکورد 10 متر و 68 سانتی متر به ترتیب دوم و سوم شدند.
پیش از این هاشمیه متقیان در رقابت های پرتاب نیزه به نشان طلا دست یافت و پرویز گل پسند در پرتاب وزنه به برنز رسید. 
احمدرضا علیخانی در رقابت های مقدماتی دو 100 متر نیز چهارم شد، احمد اجاقلو در مسابقات مقدماتی دو 200 متر به عنوان نخست رسید و به فینال راه یافت و مهدی علیزاده نیز در پرتاب دیسک به عنوان چهارم بسنده کرد.
صادق بیت سیاح، آخرین نماینده ایران در اولین روز رقابت ها نیز در ماده پرتاب نیزه، کلاس ادغامی F33/34 با ثبت رکورد 33 متر و 50 سانتی متر چهارم شد.
تیم ملی دو و میدانی کشورمان با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در رقابت های قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از 17 تا 22 اسفند ماه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور جهان به میزبانی کشور امارات پیگیری می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *