شناسه خبر: 8563 منتشر شده در مورخ: 1394/12/18 ساعت: 12:38 گروه: ورزشی  
دوومیدانی معلولان آسیا؛ آغاز رقابت ملی پوشان ایران با دو مدال طلا و برنز

دوومیدانی معلولان آسیا؛ آغاز رقابت ملی پوشان ایران با دو مدال طلا و برنز

ورزشکاران ایران در نخستین روز از رقابت های دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه در پرتاب نیزه و وزنه به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا،  از فدراسیون جانبازان و معلولان، در اولین روز از رقابت های قهرمانی دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه که از امروز دوشنبه در دبی شهر امارات آغاز شد، هاشمیه متقیان در ماده پرتاب نیزه کلاس ادغامیF55/56 به نشان طلا دست یافت و نخستین مدال کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.

وی با ثبت رکورد 17 متر و 24 سانتی متر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و پس از او نماینده هند به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و نماینده اندونزی نیز در جایگاه سوم ایستاد.
همچنین پرویز گل پسند در ماده پرتاب وزنه کلاس ادغامی F55/56 سوم شد و به مدال برنز دست یافت.
وی با ثبت رکورد 8 متر و 94 سانتی متر پس از نمایندگان ویتنام و مغولستان در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز را بر گردن آویخت.
احمد رضا علیخانی در رقابت های مقدماتی دو 100 متر کلاس T37 با ثبت رکورد 13 ثانیه و 96 صدم ثانیه چهارم شد و احمد اجاقلو نیز در رقابت های مقدماتی دوی 200 متر کلاس T47 با ثبت رکورد 22 ثانیه و 46 صدم ثانیه در جایگاه اول ایستاد.
هم اکنون رقابت های سه نماینده دیگر کشورمان، مهدی علیزاده در پرتاب دیسک، صادق بیت سیاح در پرتاب نیزه و علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه در حال برگزاری است.
تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در رقابت های قهرمانی دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از 17 تا 22 اسفندماه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور جهان به میزبانی کشور امارات پیگیری می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *