شناسه خبر: 8552 منتشر شده در مورخ: 1394/12/18 ساعت: 09:27 گروه: ورزشی  
فایل صوتی مصاحبه با بازیکنان و مربیان حاضر در دوازدهمین دوره لیگ برتر و دسته اول گلبال آقایان

فایل صوتی مصاحبه با بازیکنان و مربیان حاضر در دوازدهمین دوره لیگ برتر و دسته اول گلبال آقایان

دور برگشت از دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر و دسته اول گلبال آقایان، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 12 و 13 اسفند در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایران سپید در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال آقایان، آینده سازان تهران با 27 امتیاز قهرمان شد، بهزیستی اصفهان با 21 امتیاز دوم و هیأت نابینایان استان اردبیل با 15 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در جریان و پس از پایان این مسابقات، با برخی از بازیکنان و سرمربیان تیمهای حاضر در این رقابتها به گفت و گو پرداختیم.
در ادامه، توجه شما را به این مصاحبه ها که در پنج بخش آماده شده است، جلب می کنیم.

در بخش اول، بازیکنان تیم آینده سازان تهران پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر گلبال، به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص این مسابقات پرداختند. همچنین با فریبرز بهبودی، مسئول این تیم نیز به گفت و گو نشستیم.

دانلود فایل صوتی مصاحبه با بازیکنان تیم گلبال آینده سازان و فریبرز بهبودی مسئول این تیم، با حجم (مجموع هر دو فایل) 19 مگابایت.

در بخش دوم، محمود یوسفیان سرمربی تیم آینده سازان تهران قهرمان و مهدی نباتی سرمربی تیم بهزیستی اصفهان نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر گلبال آقایان در مصاحبه با ایران سپید از شرایط تیمهایشان در این مسابقات و ارزیابی کلی از وضعیت رشته گلبال در کشورمان پرداختند.

دانلود فایل صوتی مصاحبه با محمود یوسفیان و مهدی نباتی با حجم (مجموع هر دو فایل) 16 مگابایت.
در بخش سوم، عبد الواسط ظهریان سرمربی تیم شهرداری بانه قهرمان و محمدکرم کلیوند سرمربی تیم هیأت نابینایان تویسرکان نایب قهرمان مسابقات دسته اول گلبال آقایان و آقای خمی، نایب رئیس هیأت ورزشی شهرستان بانه استان کردستان در مصاحبه با ایران سپید حاضر شدند.

دانلود فایل صوتی مصاحبه با ظهریان، خمی و کلیوند با حجم (مجموع هر دو فایل) 15 مگابایت.

در بخش چهارم، با فریدون اسدی از پیشکسوتان گلبال کشور و عضو تیم شهید هرندی تهران در خصوص چرایی عدم حمایت شرکت ها از ورزش نابینایان و پتانسیل استان تهران در رشته گلبال صحبت کردیم.

همچنین با حمزه زهیری بازیکن سابق تیم مناطق نفتخیز جنوب و بازیکن کنونی تیم شهید هرندی تهران، در خصوص چرایی عدم شرکت تیم مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات لیگ برتر به گفت و گو پرداختیم. مناطق نفتخیز جنوب سابقه 6 قهرمانی پیاپی در مسابقات لیگ برتر گلبال ایران را دارد که این تیم با سابقه، در این دوره از مسابقات لیگ برتر گلبال حاضر نشد.

دانلود فایل صوتی مصاحبه با فریدون اسدی و حمزه زهیری با حجم (مجموع هر دو فایل) 10 مگابایت.

در بخش پنجم و پایانی، محمدرضا مظلومی رئیس و محسن جعفری دبیر فدراسیون نابینایان به مسائل جاری فدراسیون نابینایان و کم بینایان و تیمهای ملی اعزامی به مسابقات پارالمپیک ریو پرداختند.

دانلود فایل صوتی مصاحبه با مظلومی و جعفری با حجم (مجموع هر دو فایل) 6 مگابایت.

امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *