شناسه خبر: 8474 منتشر شده در مورخ: 1394/12/10 ساعت: 11:53 گروه: حوادث  
مرد جوان،‌ آویزان در بالکن

مرد جوان،‌ آویزان در بالکن

جسد حلق‌آویز شده مرد جوان در فاز یک اندیشه کشف شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از فرهیختگان اهالی فاز یک اندیشه که جسد حلق‌آویز جوانی را در یک ساختمان مسکونی مشاهده کرده بودند، موضوع را به پلیس گزارش دادند. این جسد در حالی از سوی ساکنان خیابان طالقانی پیدا شد که هنوز از سقف بالکن آویزان بود و دست و پایش با زنجیر بسته شده بود. در حالی که تصور می‌شد این پسر خودکشی کرده، پیگیری‌ها نشان داد مقتول به قتل رسیده است.

صبح دیروز اهالی فاز یک اندیشه با صحنه‌ای در بالکن یکی از همسایه‌های خود روبه‌رو شدند که باعث ترس و وحشت‌شان شد. آنها بلافاصله در تماس با آتش‌نشانی و پلیس حادثه را اعلام کردند و با وجود اینکه برخی تصمیم به ورود به بالکن این منزل را داشتند بقیه همسایه‌ها با این اقدام مخالفت کردند و منتظر نیروهای امدادی شدند.

ایستگاه‌های 101 و 301 دو ایستگاهی بودند که بلافاصله در محل حاضر شدند. آتش‌نشان‌ها پس از حضور در بالکن با جسد جوانی حدودا 28 ساله روبه‌رو شدند که با دست و پای بسته از سقف آویزان شده بود. پس از آن بازپرس کشیک قتل، ماموران پلیس، اکیپ حفظ صحنه جرم و کارشناسان پزشکی قانونی به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

یکی از افرادی که از همسایگان متوفی است به «فرهیختگان» گفت: «من کارمند بانک هستم و صبح زود برای رفتن به محل کار از راهروی ساختمان در حال عبور بودم که چند نفر از همسایه‌ها را دیدم که به یکی از بالکن‌ها خیره شده‌اند.» این کارمند بانک ادامه داد: «جسد یکی از همسایه‌ها که من تاکنون چند بار او را در ساختمان دیده بودم از سقف بالکن آویزان شده بود و تاب می‌خورد.» او همچنین گفت: «به حدی این صحنه وحشتناک بود که دو نفر از خانم‌هایی که در آنجا بودند از حال رفتند.»

با وجود اینکه این فرد صحبت از آشنا بودن جسد و دیدن چندباره‌اش در محل کرده بود، جست‌وجوهای «فرهیختگان» از همسایه‌های دیگر حاکی از آن است که این فرد در آن محل غریبه بوده و ساکنان می‌گفتند اولین‌باری بوده که او را می‌دیده‌اند.

سرانجام با حضور قاضی و با کمک اکیپ حفظ صحنه جرم، جسد پایین آورده شد و در اختیار عوامل نیروی‌ انتظامی قرار گرفت. به هر حال کشف جسد حلق‌آویز در حالی کارآگاهان فرماندهی غرب استان تهران را با پرونده‌ای پیچیده روبه‌رو کرده که این اولین‌باری نیست که در این شهرک جسدی به این شیوه کشف می‌شود. پارسال نیز مردی در یکی از فازهای دیگر این شهرک در حالی از سقف به دار آویخته شده بود که دقیقا جلوی پنجره قرار داشت و پنجره نیز باز بود. آن پرونده نیز جزء پرونده‌هایی بود که باعث ترس و وحشت ساکنان شده و جسد حلق‌آویز شده افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *