شناسه خبر: 8389 منتشر شده در مورخ: 1394/12/3 ساعت: 14:02 گروه: اجتماعی  
معلولان هدف تبلیغات انتخاباتی قرار نگیرند/ توزیع یارانه اغنیا در میان نیازمندان

معلولان هدف تبلیغات انتخاباتی قرار نگیرند/ توزیع یارانه اغنیا در میان نیازمندان

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که در تلاش برای حضور در مجلس آینده هستند نباید با هدف کمک به معلولان از طریق وعده تصویب قوانین، به دنبال جذب آرای آن‌ها باشند.

به گزارش ایران سپید مهرداد بذرپاش بابیان این مطلب تصریح کرد: قانون جامع حمایت از حقوق معلولان که در مجلس فعلی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت، متأسفانه به مرحله تصویب نرسید.

وی افزود: این قانون و سایر قوانین مشابه می‌توانند سبب کاهش مشکلات قشر معلول شده و باید در اولویت اصلی مجلس آینده برای تصویب قرار گیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی شعارهای انتخاباتی مطرح‌شده پیرامون معلولان از سوی بعضی از کاندیدای انتخابات خاطرنشان کرد: این شعارها بیشتر با هدف جلب آرا است اما باید آسیب‌شناسی کنیم که آیا شعارهای طرح شده، قابلیت اجرایی شدن را دارند یا خیر.

بذرپاش همچنین با تأکید بر نیاز بسیاری از اقشار جامعه به یارانه پرداختی دولت اظهار کرد: یارانه‌ای که اکنون از سوی دولت به مردم پرداخت می‌شود در میان بسیاری از خانواده‌های ایرانی، حکم بخش قابل توجهی از درآمدهای خانوارها را دارد.

وی تأکید کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با قطع یارانه اغنیا، این مبالغ برای کمک به خانواده‌های نیازمند هزینه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور برای افزایش میزان مستمری‌ها برای سال 95 بیان کرد: به دلیل کمبود اعتبارات این دو نهاد، سال آینده هم شاهد افزایش مستمری مددجویان این نهادهای حمایتی نخواهیم بود و به همین خاطر باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که میزان یارانه‌های دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تغییر پیدا کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *