شناسه خبر: 8368 منتشر شده در مورخ: 1394/12/2 ساعت: 09:28 گروه: ورزشی  
سیامند رحمان: می‌خواهم رکورد خود را در گینس ثبت کنم
انتقاد قوی‌ترین معلول جهان از صندوق حمایت از قهرمانان

سیامند رحمان: می‌خواهم رکورد خود را در گینس ثبت کنم

قوی‌ترین معلول و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی جهان با انتقاد از صندوق حمایت از ورزشکاران برای عدم یکسان سازی بین حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گفت: مگر معلولان پرچم ایران را در پارالمپیک به اهتزاز در نمی‌آورند؟

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا سیامند رحمان اظها‌ر کرد: چند سال است که فدراسیون جانبازان و معلولان به دنبال یکسان سازی حقوق ورزشکاران پارالمپیکی با ورزشکاران المپیکی از سوی صندوق حمایت از ورزشکاران است، اما هنوز به نتایج مثبتی دست پیدا نکرده‌اند. واقعا چرا یک ورزشکار پارالمپیکی باید 900 هزار تومان از این صندوق دریافت کند و ورزشکار المپیکی مبلغی نزدیک به دو میلیون و 500 هزار تومان حقوق بگیرد. مگر هدف ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی کسب مدال طلا و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان ریو نیست. پس چرا هنوز این همه تبعیض وجود دارد و مسئولان به دنبال حل این مشکل نیستند.قوی‌ترین و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ معلول جهان با اشاره به این که نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولان ورزش کشور داریم، تصریح کرد: تا زمانی که در اردوی آمادگی به سر می‌برم، تحت حمایت فدراسیون قرار دارم، اما زمانی که در اردو نیستم، تمام هزینه‌های رفت و آمد و تغذیه بر عهده خودم است. آیا واقعا مبلغ 900 هزار تومان کفاف هزینه‌های یک قهرمان جهان را می‌دهد.رحمان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پاداش کسب سهمیه پارالمپیک را از فدراسیون دریافت کردید، افزود: متاسفانه هنوز این پاداش را نیز دریافت نکرده‌ام و منتظر دریافت این پاداش از سوی فدراسیون هستم.قوی‌ترین و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ معلول جهان ا‌ضافه‌ کرد‌: امیدوارم مسئولان ورزشکاران پارالمپیکی را الان مورد حمایت و توجه خود قرار دهند نه یکی، دو ماه مانده به پارالمپیک ریو.رحمان همچنین در ارزیابی از مسابقات جا‌م جها‌نی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی معلولان در امارات و در مورد این که انتظار می رفت، در این جام رکورد خود را بالای 300 کیلو ارتقا دهد، اظها‌ر کرد: من عنوان نکرده بودم که در این تورنمنت رکورد بالای 300 کیلو را جا به جا خواهم کرد،‌ بلکه بنا به صلاحدید کادرفنی قرار بود رکورد خود را یعنی همان 296 کیلو را بزنم نه بیشتر! البته تمام تلاشم بر این است که در پارالمپیک ریو به لطف خدا و با دعای خیر مردم رکورد خود را ارتقا دهم و رکورد بالای 300 کیلو را بزنم که برای دستیابی به این هدف باید سخت‌ تمرین کنم و آسیب‌ هم نبینم. قوی‌ترین و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ معلول جهانی در پایان خاطر‌ نشان کرد: در حال‌ حاضر رکورد فوق سنگین در دست من است و هنوز هیچ و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در دسته 107 + کیلوگرم در دنیا وجود ندارد که در این دسته ر‌قا‌بت نزدیک و تنگاتنگی با من داشته باشد. امیدوارم با جابه جایی رکورد بالای 300 در ریو، علاوه بر کسب مدال طلا و رکوردشکنی، اولین و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ فوق سنگین معلولی باشم که رکورد خود را در گینس به ثبت می‌رسانم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *