شناسه خبر: 827 منتشر شده در مورخ: 1392/8/25 ساعت: 13:12 گروه: سیاسی  
رییس جمهور فردا به مجلس می رود

رییس جمهور فردا به مجلس می رود

عضو هیأت رئیسه مجلس از حضور دکتر روحانی در جلسه علنی روز یکشنبه برای دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خبر داد

به گزارش ایران سپید حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا با اشاره به برگزاری جلسه بررسی رأی اعتماد و برنامه‌های محمود گودرزی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در روز یکشنبه، گفت: بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی، اولین دستور کار نشست علنی است و بعد از آن مجلس وارد بررسی طرح‌های عادی می‌شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس ماده 206 آیین‌نامه داخلی، مجلس قبل از تشکیل جلسه بررسى رأى اعتماد به وزیر پیشنهادی، نمایندگان مخالف و موافق وزیر در برگه‏هاى جداگانه یا دستگاه الکترونیک ثبت نام مى‏‌کنند و در آخر دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر از نمایندگان موافق با حفظ ترتیب یک نفر مخالف و موافق هرکدام براى مدت پانزده دقیقه فرصت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی و ورزش و جوانان در مجموع حدود نیم ساعت می‌تواند به دفاع از خود و تشریح برنامه‌هایش بپردازد، افزود:‌ رئیس‌جمهور بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس می‌تواند به مدت یک ساعت تنها درباره برنامه‏ها و صلاحیت وزیر پیشنهادى صحبت کند.

سبحانی‌‌نیا با اعلام اینکه دکتر روحانی رئیس‌جمهور برای دفاع از برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در نشست علنی فردای مجلس حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: از طرف دیگر تاکنون درخواستی از سوی صدا و سیما برای پوشش جلسه بررسی رأی اعتماد‌ مجلس به هیأت رئیسه ارائه نشده است، از این‌رو پوشش تصویری این نشست از سوی رسانه ملی به احتمال زیاد منتفی است.

عضو هیأت رئیسه مجلس، وضعیت محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را در مجلس مثبت ارزیابی کرد و گفت: وی به‌عنوان یک متخصص و فرد دانشگاهی اشراف مناسبی در حوزه ورزش و جوانان دارد، از این رو نگرش نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی مثبت و مطلوب است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: خانه ملت
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *