شناسه خبر: 8251 منتشر شده در مورخ: 1394/11/20 ساعت: 13:41 گروه: اقتصادی  
تمهیدات شهرداری تهران جهت تأمین میوه ایام نوروز
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

تمهیدات شهرداری تهران جهت تأمین میوه ایام نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برنامه‌ریزی شهرداری برای تأمین میوه و مایحتاج شهروندان در آستانه سال نو خبر داد و گفت: در این زمینه،‌ میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند سرویس خوبی ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس؛ مجتبی عبداللهی در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: میادین میوه و تره‌بار تحت مدیریت شهری قرار ندارند و درواقع تحت نظارت اتحادیه بارفروشان و همچنین تحت نظارت نظام صنفی هستند.

وی با تأکید بر اینکه فروش هرگونه میوه خارجی در سطح شهر به‌طورکلی ممنوع شده است، تصریح کرد: هر میوه‌ای که مجوز رسمی داشته باشد، من‌جمله موز و آناناس که مجاری قانونی و با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند در سطح شهر توزیع می‌شود.

وی همچنین به برنامه‌ریزی شهرداری تهران در آستانه سال نو، جهت تأمین میوه و مایحتاج شهروندان، خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی در حال اجراست و مشکلی  در میادین و فروشگاه‌های شهروند نخواهیم داشت و قطعاً سرویس خوبی را به شهروندان ارائه خواهیم کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *