شناسه خبر: 8246 منتشر شده در مورخ: 1394/11/20 ساعت: 12:38 گروه: حوادث  
اسیدپاشی منجر به جنایت شد

اسیدپاشی منجر به جنایت شد

همه‌‌چیز از یک اسیدپاشی شروع شد. زمانی که روی خودروی پسرجوانی اسیدپاشیدند او و دوستش به یکی از پسران محل که همیشه با او کل‌کل داشتند، مشکوک شدند و همین شک به جنایت ختم شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری ساعت 15 یکشنبه 18 بهمن ماموران پلیس در جریان درگیری خونینی در یکی از پارک‌های تهران قرار گرفتند. آنها وقتی در محل حاضر شدند که دقایقی قبل‌تر از آن هردو جوان که در این دعوا زخمی شده بودند توسط شاهدان به بیمارستان انتقال یافته بودند. هنوز چند دقیقه‌ای از حضور مأموران در محل نگذشته بود که از بیمارستان خبر رسید یکی از مجروحان که از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. گزارش این درگیری مرگبار به قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مأمور رسیدگی به این پرونده شدند.

عامل جنایت که او هم مجروح شده بود روی تخت بیمارستان تحت درمان بود. این مرد در توضیح ماجرا گفت: من و مقتول بچه محل بودیم و از مدت‌ها قبل با هم بر سر مسائل مختلف کل کل داشتیم. درواقع هیچ وقت میانه خوبی با هم نداشتیم تا اینکه چند روز پیش روی خودروی دوست مقتول اسیدپاشی کردند و آنها تصور می‌کردند این ماجرا، نقشه من برای انتقامجویی از آنها بوده است اما من هرگز چنین کاری نکردم چون خصومتی با دوست مقتول نداشتم.

آنها اما مدام پیغام می‌فرستادند که به‌زودی انتقام می‌گیرند. حتی دوست مقتول از من شکایت و نام مرا به‌عنوان مظنون در اسیدپاشی اعلام کرد اما این فقط یک سوء تفاهم بود و آنها بی‌دلیل به من شک داشتند. همین اشتباه و حدس نادرست آنها کار دست من داد. مقتول و دوستش نمی‌خواستند موضوع را تمام‌شده تلقی کنند و به این اختلافات دامن زدند تا جایی که حتی برادر مقتول هم وارد ماجرا شد.

وی گفت: چند روز پیش از حادثه با برادر مقتول درگیر شدم و همین باعث شد که کینه مقتول نسبت به من بیشتر شود و من از بچه‌های محل شنیده بودم که مقتول به‌دنبال من است تا انتقام بگیرد. متهم ادامه داد: روز حادثه من در کوچه کنار یک خودرو ایستاده بودم که ناگهان او به سمتم حمله کرد. من مقاومت کردم و کشمکش میان ما ادامه داشت تا اینکه او مرا به سمت فضای سبز پارک هل داد. من روی زمین افتادم و مقتول با چاقو به‌دست و پای من ضربه زد. برای اینکه از خود دفاع کنم با پاهایم به او ضربه زدم که احتمال می‌دهم در آن لحظه یکی از چاقوهایی که در دستش بود به بدنش فرو رفته است.

  • اظهارات شاهدان

درحالی‌که متهم مدعی بود که چاقو در دست مقتول بوده شاهدان اما ماجرای دیگری را روایت کردند. یکی از آنها در برابر تیم تحقیق گفت: قاتل و مقتول از مدتی قبل با هم اختلاف داشتند و ما شنیده بودیم که قاتل برادر قربانی را کتک زده است. روز حادثه مقتول به سمت قاتل رفت تا دلیل این کارش را بپرسد. بعد هردو به سمت شمشادها رفتند و درگیر شدند. زمانی که قاتل روی زمین افتاد، مقتول روی سینه‌اش نشست و چند ضربه به او زد که در این هنگام یکی از چاقوها از دستش افتاد. تا پیش از این قاتل دست خالی بود و قربانی 2 چاقو ‌دردست داشت. در آن لحظه متهم چاقوی مقتول را برداشت و ضربه‌ای به او زد. هم‌اکنون برای عامل جنایت قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات در این پرونده جنایی ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *