شناسه خبر: 8235 منتشر شده در مورخ: 1394/11/20 ساعت: 12:12 گروه: سیاسی  
نظام جمهوری اسلامی بدیلی در جهان ندارد/ تا مردم در صحنه هستند انقلاب اسلامی تضمین است
رئیس قوه‌قضاییه:

نظام جمهوری اسلامی بدیلی در جهان ندارد/ تا مردم در صحنه هستند انقلاب اسلامی تضمین است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بدیلی در جهان ندارد گفت: تا زمانی که مردم در صحنه حضور داشته باشند، این انقلاب تضمین است.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم؛  آیت‌الله آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق مسئولان قوه قضائیه با آرمان‌های امام راحل(ره) با تبریک ایام دهه مبارک فجر و یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: این ایام، ایام فرخنده‌ای برای ملت ما است. انقلاب اسلامی ایران حادثه‌ای بی‌بدیل در تاریخ ایران بود و معمار انقلاب با ارشادات خود مردم را به انقلابی تشویق کردند که نمونه‌ای در جهان نداشت. معماری نظام بسیار دقیق و فنی است و بدیلی ندارید. 

وی افزود: اهمیت نظام بر حضور مردم در صحنه بر آرای مردم متکی است. حضرت امام در مواضع مختلف این مطلب را تاکید کردند و تا زمانی که مردم در صحنه باشند انقلاب تضمین است. 

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: حاصل انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی به صورت مردم‌سالاری دینی بود. ترتیب این مردم‌سالاری که دینی و ارزشی است نظام را بی‌بدیل کرده است. مردم ما در صحنه هستند و در دفاع از انقلاب همواره حضور داشتند. امیدواریم در 22 بهمن نیز با حضور در صحنه از آرمانهای انقلاب و امام دفاع کنند. 

آملی لاریجانی با بیان اینکه حضور مردم همواره موجب تضمین نظام بوده است خاطرنشانکرد: دشمنان با حضور مردم مایوس می‌شوند و از تعرض و سلطه گری به کشور و تفکر اینکه کشور ما را تحریم کنند از سرشان بیرون خواهد رفت. ما نیز در قوه قضائیه تلاش می‌کنیم از نظامی که قوه قضائیه یکی از راکان آن است دفاع کنیم و بیعت مجددی می‌کنیم با آرمانهای امام راحل و با تمام وسع برای آرمان‌های انقلاب تلاش خواهیم کرد. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *